Renault a anunțat, recent, că afacerea sa de reciclare, care nu a fost lansată încă, ar putea genera un venit suplimentar de un miliard de euro până la sfârșitul deceniului.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„Aceste activități vor genera o cifră de afaceri de 200 de milioane de euro începând cu 2025”, a declarat șeful executivului Renault, Luca de Meo, reporterilor la o fostă fabrică de producție de mașini din orașul Flins, lângă Paris, pe care o reutilizează pentru reciclarea și recondiționarea materialelor uzate. vehicule și componente.

Reinventarea fabricii, care va continua să asambleze modelele electrice Zoe și Nissan Micra timp de câțiva ani, a fost unul dintre elementele de bază ale planului de restructurare Renault 2020, cu care producătorul francez de automobile își propune să crească profitabilitatea.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Compania franceză, care controlează și Dacia, a înregistrat scăderi ale vânzărilor de circa 10% în primele zece luni ale anului și e forțată să caute noi zone din care poate obține profit.

De altfel, vorbind în Germania la Automobilwoche Summit, CEO-u Luca de Meo a spus, citat de Reuters, că producătorul mai trebuie să-și revină din pierderea de opt miliarde de euro suferită în 2020 în mijlocul pandemiei de coronavirus.

„Trebuie să aducem Renault înapoi într-o stare mai bună pentru a putea investi în viitor”, a spus de Meo.

Producătorul francez de automobile a declarat în octombrie că producția sa va fi redusă cu 500.000 de mașini în acest an, mai mult decât dublul previziunilor anterioare, din cauza penuriei globale de semiconductori, dar și-a menținut perspectiva de profit, ajutată de prețurile mai mari ale mașinilor și de reducerile de costuri.