CNAIR nu poate semna cu Geiger Transilvania contractul pentru reparații capitale la podul peste Canalul Poarta Albă-Midia-Năvodari din zona localității Poarta Albă pe DN 22 C în județul Constanța după o contestație a constructorului Autoprima. Pentru Podul de la Basarabi DN 3, Podul peste Canalul Dunăre-Marea Neagră, CNAIR a desemnat câștigătoare tot asocierea Geiger Transilvania-Pod Proiect, iar contractul urmează să fie semnat pentru că nu au fost depuse contestații.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Podul peste Canalul Poarta Albă-Midia-Năvodari de pe DN 22 C a fost construit în 1987 și consolidat în 2000, potrivit documentației tehnice pe care a consultat-o Economedia. Pe 6 martie, directorul CNAIR, Cristian Pistol anunța desemnarea Asocierii Geiger Transilvania-Pod Proiect câștigătoare a contractului de aprox. 21 milioane lei pentru proiectare și execuție reparații/reabilitare la infrastructura și suprastructura Podului de la km. 38 pe DN 22 C, șoseaua dintre Cernavod-Midia-Constanța (Murfatlar DN 3).

,,Continuăm modernizarea podurilor dunărene cu podul peste canalul Poarta Albă-Midia-Năvodari (județul Constanța) ! Asocierea GEIGER TRANSILVANIA SRL. – POD-PROIECT SRL a fost desemnată astăzi câștigătoarea contractului în valoare de 21,43 milioane de lei (fără TVA) în baza căruia va fi reabilitat acest pod situat pe DN 22 C (km 38+002). Durata contractului (finanțat prin Fonduri Europene Nerambursabile) este de 15 luni, din care 4 luni pentru proiectare și 11 luni pentru execuția lucrărilor. Semnarea contractului va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații, respectiv după soluționarea acestora. Podul construit în anul 1987 are o lungime de aproximativ 214 m și necesită lucrări de reabilitare atât la suprastructură cât și la infrastructură.” – Cristian Pistol.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

În contestația depusă la CNSC, Asocierea Autoprima (Constanța)-Luconsa susține că oferta câștigătoare Geiger Transilvania are un preț neobișnuit de mic, de 21 milioane lei față de valoarea estimată a CNAIR de 27 milioane lei. Autoprima solicită anularea raportului procedurii :