Grupul american Procter & Gamble va elimina 7.000 de locuri de muncă, sau aproximativ 6% din forţa sa de muncă globală, în următorii doi ani, în condiţiile în care producătorul detergentului Tide şi al scutecelor Pampers se confruntă cu costurile asociate cu tarifele vamale şi consumatorii care sunt îngrijoraţi cu privire la evoluţia economiei, transmite AP, conform Agerpres.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
“Acest program de restructurare este un pas important pentru a asigura capacitatea noastră de ne pune în practică obiectivele din următorii doi-trei ani. Asta nu elimină însă provocările pe termen scurt cu are ne confruntăm în prezent”, a declarat joi directorul financiar de la P&G, Andre Schulten, la conferinţa Deutsche Bank Consumer Conference, organizată la Paris.
Cu sediul la Cincinnati, SUA, Procter & Gamble avea aproximativ 108.000 de angajaţi la nivel mondial în luna iunie 2024.
Reducerile de efective fac parte dintr-un program mai amplu de restructurare. Procter & Gamble va înceta, de asemenea, să mai vândă unele dintre produsele sale pe anumite pieţe. Compania va oferi mai multe detalii cu privire la aceste măsuri în luna iulie.
Prin produsele sale, P&G ajunge la aproximativ cinci miliarde de oameni din întreaga lume. Comunitatea P&G include operaţiuni în aproximativ 70 de ţări din întreaga lume.
În România, P&G are la Urlaţi, judeţul Prahova, o unitate de producţie a capsulelor de detergent lichid Ariel PODS, precum şi o fabrică de produse pentru îngrijirea părului. Tot în România, P&G mai are sediul central al operaţiunilor din Europa de Sud-Est, un centru global de servicii în Bucureşti, precum şi un centru logistic în Timişoara. În aceste unităţi, în fiecare zi lucrează peste 1.000 de angajaţi.