Retailerul Auchan introduce case 100% self-scan, iar casierii vor avea un nou job: consilier pentru clienți

auchan

Ca parte a proceselor de modernizare și digitalizare a companiei, Auchan a început remodelarea liniilor de case din magazine și construirea unui parcurs 100% self check-out pentru clienți. Clienții vor aștepta mai puțin timp la casele de marcat, care vor fi deschise în permanență, informează compania.

Angajații de la casele de marcat se vor îndrepta către o nouă meserie în cadrul ompaniei, cea de consilier, noul lor rol fiind acela de a acorda consultanță și suport clienților.

Noua soluție de case propune o abordare flexibilă, fiind formată din case self service potrivite atât pentru un număr redus de produse, cât și pentru cumpărături mai voluminoase, fiind destinată pentru a evita formarea de cozi și pentru a reduce timpul de aștepare la case.

În funcție de dimensiunea magazinului, între 16-50 de case rapide self check-out funcționează permanent în fiecare unitate.

După scanarea produselor, clienții pot achita cumpărăturile prin orice modalitate de plată: numerar, card bancar, bonuri de masă digitalizate.

În prezent, 12 dintre magazinele Auchan (hipermarketuri, supermarketuri și magazine de proximitate MyAuchan) din București, Cluj, Constanța, Brașov, Iași și Timișoara sunt deja echipate cu noul sistem de case, urmând ca până în 2025 acesta să fie disponibil în toate unitățile rețelei. 

Potrivit companiei, peste 60% din încasările cumpărturilor se realizează la casele rapide self check-out, acest comportament fiind accentuat cu precădere în ultimii doi ani. De asemenea, mai multe magazine din rețea înregistrează deja o utilizare exclusivă doar a caselor în care scanarea și plata produselor se fac în regim self check-out.

Comentarii

  1. d
    Digitalizarea inseamna COMUNISMUL MODERN,control absolut,pierderea dreptului de a mai putea alege la modul general,pierderea identitatii…..
    Romania a trait asta intr-o varianta netehnologizata din 1950-pana in 1989.
    IN VIITORUL APROPIAT PERICOLUL MARE PENTRU EXISTENTA OMENIRII VA VENI DE LA INTELIGENTA ARTIFICIALA.

    • Cât de fericiți se simt casierii ăia cu munca pe care o prestează? Aproape toți au niște fețe ultra-plictisite de la munca de rutină pe care o prestează 8 ore pe zi.
      Mai degrabă aș spune că meseria de casier la hypermarket este sub demnitatea unei ființe umane și merită a fi înlocuită de sisteme automate iar oamenii ăia să primească șansa să învețe să facă o muncă mai creativă și mai bine plătită decât cea de “muncitor la bandă”.

  2. Auchan si ceilalti retaileri fac economii, fiindca este evident ca nu ramantoti casierii. Dar pentru client este un dezavantaj major, cozi mai mari, nervi pe banii tai. fiindca desi chelytuielile retailerilor scad preturile cresc cu nesimtire. Eu am renuntat sa merg la Auchan de cand au trecut, preponderent pe self service, erau timpi de asteptare prea mari

  3. Auchan sunt printre puținele firme care își continuă activitatea în Rusia ca și cum nimic nu s-ar fi întâmplat. Ba mai mult, sunt furnizori ai armatei ruse, practic susțin activ crimele și nenorocirile făcute de ruși în Ucraina.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *