Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcții și grădinărit, își extinde HUB-ului IT înființat recent, anul trecut, în România. Compania anunță că vrea să atragă specialiști pentru a contribui la dezvoltarea și implementarea soluțiilor tehnologice” inovatoare” în retailul modern, extinzându-și astfel competențele IT pentru toate cele 9 țări în care grupul își desfășoară activitatea. HUB-ul IT se va concentra, în primă fază, pe proiectele legate de magazinul online și va deservi întregul grup german.
„HUB-ul IT din România reprezintă un pilon esențial în strategia noastră de internaționalizare a aspectelor tehnologice în cadrul companiei. Acesta va juca un rol crucial în dezvoltarea și implementarea proiectelor tehnologice inovatoare pentru întregul Grup”, a declarat Andreas Schobert, CTO și membru al Consiliului de Conducere al HORNBACH Baumarkt AG.
Reprezentanții companiei spun că alegerea României pentru acest proiect se datorează, în primul rând, prezenței unui număr mare de talente cu competențe extinse în domeniul IT.
Echipa din hub-ul IT ar urma să ofere soluții pentru a răspunde nevoilor clienților și ale colegilor din diverse departamente, de la magazine și logistică, până la merchandising.
Inițial, HUB-ul IT se va concentra pe proiectele legate de magazinul online, urmând să se extindă ulterior și să abordeze alte aspecte-cheie ale modelului de afaceri interconectat al HORNBACH. Echipa HUB-ului IT va fi responsabilă nu doar de dezvoltarea și implementarea proiectelor, dar și de extinderea proactivă a serviciilor și dezvoltarea unor idei inovatoare pentru îmbunătățirea sistemelor existente.
„HUB-ul IT urmează să crească rapid în ceea ce privește numărul de angajați. Astfel, estimăm că până la sfârșitul anului numărul de colegi va ajunge la un nivel cu două cifre, prioritatea fiind acordată mai ales calității și potrivirii culturale”, a spus, la rândul său, Andrei Arabolea, IT Lead Hornbach IT HUB România.
Grupul HORNBACH este un concern DIY independent, condus de o familie, sub egida HORNBACH Holding AG & Co. KGaA, care este listat la Bursa de Valori din Frankfurt, a generat vânzări nete de 6,3 miliarde de euro în anul financiar 2022/23 (data bilanțului: 28 februarie 2023).
Grupul este unul dintre cei mai mari cinci retaileri de articole de bricolaj și grădinărit din Europa. Compania de retail operează în prezent 169 de magazine de bricolaj și centre de grădinărit, două magazine specializate și magazine online în nouă țări europene.
Sursa foto: Dreamstime.com