Retailerul de mobilă JYSK a făcut afaceri de 841,7 milioane lei în România, în ultimul an, o creștere de 6% față de anul trecut

JYSK Romania anunta rezultatele pentru anul financiar 2021-2022

Retailerul de mobilă și produse pentru locuință JYSK a încheiat anul financiar 2021-2022 cu o cifră de afaceri de 841,7 milioane lei în România, potrivit unui comunicat transmis joi. Anul financiar 2021-2022.

Aceasta reprezintă o creștere de 6,1% comparativ cu anul financiar precedent. EBIT-ul înregistrat în anul financiar 2021-2022 a fost de 120,7 milioane lei, în scădere cu 18% față de anul precedent.

Anul financiar a început la 1 septembrie 2021 și s-a încheiat la 31 august 2022.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Vânzările au crescut în special la categoriile mobilier de grădină, saltele și textile pentru dormit – perne, plăpumi, lenjerii de pat.

În anul financiar 2021-2022, compania a realizat și cele mai multe investiții. JYSK a inaugurat 19 magazine noi, cel mai mare număr de magazine inaugurate până acum într-un an, și a reamenajat 7 magazine deschise înaintea anului 2018.

„Chiar dacă vânzările online sunt în creștere, clienții vor să viziteze magazinele fizice, să se inspire și să ceară sfaturi colegilor din magazin. Avem magazine în toată țara, în orașe mari și mici, și continuăm să deschidem noi magazine, pentru că vrem să fim cât mai aproape de clienți. În ciuda insecurității economice și politice la nivel global, continuăm investițiile în magazinele fizice, prin inaugurarea de noi magazine și modernizarea celor mai vechi”, spune Alex Bratu.

La nivel mondial, JYSK are în acest moment peste 3.200 de magazine în 48 de țări și a anunțat o cifră de afaceri de 4,87 miliarde euro și un EBIT de 612 milioane euro.

Primul magazin JYSK din România a fost deschis în 2007, iar în acest moment JYSK are 128 de magazine în România și 1.142 de angajați.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: