Retailerul de mobilă și produse pentru locuință JYSK a încheiat anul financiar 2021-2022 cu o cifră de afaceri de 841,7 milioane lei în România, potrivit unui comunicat transmis joi. Anul financiar 2021-2022.
Aceasta reprezintă o creștere de 6,1% comparativ cu anul financiar precedent. EBIT-ul înregistrat în anul financiar 2021-2022 a fost de 120,7 milioane lei, în scădere cu 18% față de anul precedent.
Anul financiar a început la 1 septembrie 2021 și s-a încheiat la 31 august 2022.
Vânzările au crescut în special la categoriile mobilier de grădină, saltele și textile pentru dormit – perne, plăpumi, lenjerii de pat.
În anul financiar 2021-2022, compania a realizat și cele mai multe investiții. JYSK a inaugurat 19 magazine noi, cel mai mare număr de magazine inaugurate până acum într-un an, și a reamenajat 7 magazine deschise înaintea anului 2018.
„Chiar dacă vânzările online sunt în creștere, clienții vor să viziteze magazinele fizice, să se inspire și să ceară sfaturi colegilor din magazin. Avem magazine în toată țara, în orașe mari și mici, și continuăm să deschidem noi magazine, pentru că vrem să fim cât mai aproape de clienți. În ciuda insecurității economice și politice la nivel global, continuăm investițiile în magazinele fizice, prin inaugurarea de noi magazine și modernizarea celor mai vechi”, spune Alex Bratu.
La nivel mondial, JYSK are în acest moment peste 3.200 de magazine în 48 de țări și a anunțat o cifră de afaceri de 4,87 miliarde euro și un EBIT de 612 milioane euro.
Primul magazin JYSK din România a fost deschis în 2007, iar în acest moment JYSK are 128 de magazine în România și 1.142 de angajați.