Retailerul de mobilă și produse pentru locuință JYSK a încheiat anul financiar 2021-2022 cu o cifră de afaceri de 841,7 milioane lei în România, potrivit unui comunicat transmis joi. Anul financiar 2021-2022.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Aceasta reprezintă o creștere de 6,1% comparativ cu anul financiar precedent. EBIT-ul înregistrat în anul financiar 2021-2022 a fost de 120,7 milioane lei, în scădere cu 18% față de anul precedent.

Anul financiar a început la 1 septembrie 2021 și s-a încheiat la 31 august 2022.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

Vânzările au crescut în special la categoriile mobilier de grădină, saltele și textile pentru dormit – perne, plăpumi, lenjerii de pat.

În anul financiar 2021-2022, compania a realizat și cele mai multe investiții. JYSK a inaugurat 19 magazine noi, cel mai mare număr de magazine inaugurate până acum într-un an, și a reamenajat 7 magazine deschise înaintea anului 2018.

„Chiar dacă vânzările online sunt în creștere, clienții vor să viziteze magazinele fizice, să se inspire și să ceară sfaturi colegilor din magazin. Avem magazine în toată țara, în orașe mari și mici, și continuăm să deschidem noi magazine, pentru că vrem să fim cât mai aproape de clienți. În ciuda insecurității economice și politice la nivel global, continuăm investițiile în magazinele fizice, prin inaugurarea de noi magazine și modernizarea celor mai vechi”, spune Alex Bratu.

La nivel mondial, JYSK are în acest moment peste 3.200 de magazine în 48 de țări și a anunțat o cifră de afaceri de 4,87 miliarde euro și un EBIT de 612 milioane euro.

Primul magazin JYSK din România a fost deschis în 2007, iar în acest moment JYSK are 128 de magazine în România și 1.142 de angajați.