Compania de retail online de produse home&deco Vivre anunță închiderea oficială a procedurii de insolvență și revenirea companiei în circuitul normal de afaceri. Compania transmite că, la finalizarea procesului de restructurare, Vivre devine o organizație “mai simplă, mai eficientă”.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

“În următorii 3 ani, Vivre va implementa o strategie de transformare profundă, migrând dinspre comerțul tradițional spre o platformă AI-first care unește tehnologia, designul și comerțul digital”, a transmis compania.

Noua strategie se bazează pe trei piloni principali: asistent AI, o platformă mai eficientă pentru vânzători și un studio AI pentru profesioniști.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Vivre lansează un designer AI integrat într-o platformă de home & deco. Acesta permite fiecărui utilizator să genereze amenajări personalizate, să testeze produse virtual în propriul spațiu și să cumpere direct soluțiile propuse.

Compania relansează platforma și spune că modelul marketplace este optimizat pentru costuri reduse, procese clare și transparență totală. Vivre introduce instrumente AI de creștere automată a vizibilității produselor, dashboard unificat pentru vânzători și logistică mai flexibilă.

Vivre lansează și un studio AI pentru profesioniști. Acesta se adresează designerilor, arhitecților, agenților imobiliari și sellerilor. Platforma Vivre.Design va permite generarea de designuri de interior și proiecte 3D în câteva secunde, Catalogare automată și integrare directă a oricarui produs, prezentări profesionale pentru clienți;

“Vivre nu urmărește să redevină retailerul masiv de altădată, ci o organizație optimizată, scalată inteligent. Noua structură presupune: costuri operaționale reduse cu peste 80% față de perioada pre-insolvență; Focus exclusiv pe tehnologie si brand, nu pe stocuri fizice; Creștere bazată pe productivitate și automatizare, nu pe expansiune agresivă de capital”, a transmis compania.

„Procedura de insolvență a fost un moment dificil, dar necesar. Astăzi, Vivre are structura, tehnologia și viziunea potrivite pentru următorul ciclu de dezvoltare. Ne concentrăm pe inovație, eficiență și valoare pentru clienți și parteneri. Construim un Vivre nou: mai inteligent, mai simplu și mai aproape de nevoile reale ale pieței”, a declarat Călin Fusu, Administrator Special

Lansat în 2012, Vivre este unul dintre brandurile din comerțul digital home & deco din Europa Centrală și de Est. Din 2024, compania trece printr-o transformare profundă, evoluând către o platformă AI-first ce conectează clienții, vânzătorii și profesioniștii din design în același ecosistem digital.