Românii pot zbura direct în Statele Unite, de la București la New York, din 7 iunie 2024, anunță compania HiSky / Biletele sunt deja disponibile, la circa 350 euro pe sens

sua usa america new york pexels2 sursa foto: Pexels

Compania aeriană low-cost HiSky anunță că, începând din data de 7 iunie 2024, românii pot zbura direct în Statele Unite, pe ruta București – New York.

„După 20 de ani, zborurile directe București – New York devin posibile alături de HiSky! Din 7 iunie 2024, vei putea zbura cu noi direct spre orașul visurilor – New York. Cursele regulate vor fi efectuate săptămânal, în fiecare zi de luni, miercuri, vineri și sâmbătă.

Biletele sunt deja disponibile, la preț de la doar 349 de euro/sens.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Amintim că operatorul HiSky din Republica Moldova a primit în 12 decembrie autorizația pentru zboruri regulate către Statele Unite ale Americii, a anunțat compania.

„După ce am parcurs cu succes toate etapele procesului de verificare, Departamentul Transporturilor din SUA ne-a oferit Permisul de Operator Străin de Transport Aerian. Asta înseamnă că, începând de astăzi, HiSky are dreptul de a opera zboruri către orice destinație din Statele Unite”, a transmis operatorul aerian.

Astfel, începând cu această dată, HiSky devine singura companie aeriană din România care deține dreptul de a opera zboruri regulate, de pasageri, din Europa, către orice destinație din Statele Unite ale Americii.

„Ne bucurăm să putem confirma că, înainte de finalul anului, am reușit să ne îndeplinim toate obiectivele și promisiunile pe care le-am făcut pasagerilor noștri. HiSky este astăzi singura companie românească autorizată să opereze zboruri regulate în Statele Unite și prima care deține această capabilitate, de a efectua curse directe către cele mai populare destinații de pe glob. După cum am promis, ne pregătim pentru lansarea, în curând, a primelor rute către SUA, pe care le vom opera cu A330”, preciza recent Iulian Scorpan, CEO HiSky.

Aeronava care îi oferă companiei capabilitatea de a opera curse pe această distanță, fără escală, a aterizat săptămâna aceasta pe aeroportul Henri Coandă din București. Aparatul de zbor, Airbus A330, a fost vopsit în culorile companiei, la o bază de întreținere din Irlanda, și poartă înmatricularea YR-KID. Aceasta este prima aeronavă wide-body care intră în flota HiSky și singura de acest tip care va fi operată de o companie românească. Cu o configurație în două clase de servicii, business class și economic, dispune de o autonomie de până la 14 ore de zbor neîntrerupt, adică poate acoperi, fără escală, distanțe de peste 13.400 km.

Airbus A330-200 este unul dintre cele mai populare modele wide-body şi se regăseşte în flotele celor mai prestigioşi operatori aerieni din lume. Cu o eficienţă operaţională în serviciu de 99,4%, şi sistemul avansat de comandă fly-by-wire, această aeronavă modernă şi eficientă este apreciată, în principal, pentru fiabilitatea şi performanţele sale, mai ales pentru călătorii de lungă durată.

În versiunea aleasă de HiSky, aeronava este propulsată de două motoare puternice Rolls Royce Trent 772B şi atinge o viteză de croazieră de 870 km/h, cu o autonomie de până la 14 ore de zbor neîntrerupt.

Cu o lungime totală de 58,8 metri şi o anvergură de 60,3 metri, A330-200 oferă un spaţiu generos şi în cabină, cu o configuraţie cu două culoare, care asigură un confort superior pasagerilor, chiar şi pe distanţe lungi. Cabina este proiectată pentru a maximiza spaţiul personal, oferind scaune mai largi şi mai mult loc pentru picioare.

Noul Airbus A330 este cea de-a opta aeronavă care intră în flota HiSky. Până în acest moment, compania aeriană a operat 7 aeronave Airbus din familia A320, respectiv o aeronavă A319, patru aeronave A320 şi două A321 neo, de producţie 2023.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Mi-am făcut acum o configurație, pentru 3 adulti costa 2800 EUR!!! Pe 7 Iunie cu întoarcere pe 5 Iulie. La LOT cu o escala de 1.5 ore in Varșovia costa 2000 EUR..ce sa zic

    • si la 2800 fara bagaj de cala…. Probabil o sa inceapa si cu promotiile in curand, pretul este excesiv. Si este nerealist ca la calatorii intercontinentale sa oferi optiunea de baza fara bagaj mare.

      • 349X2=698 EURO DE PERSOANA DUS INTORS PENTRU 3 PERSOANE …………. 698X 3= 2094EURO.PENTRU PATRU PERSOAN DUS INTORS COSTA 28OO EURO. aritmetica saungresala VOITA

  2. 875,33 euro cu bagaj de cala, fara troler mic de cabina.
    1039 cu bagaj de cala si troler mic de cabina.

  3. pai sa pleci in iunie cu klm in 2 persoane e 2000 euro din iasi cu tot cu bagaje si la ei e 3400 din bucuresti. O sa faca curse charter curand pe turcia si grecia, ca nu zboara nimeni cu ei la banii astia

  4. Vad multi destepti pe aici. Da asta e rrumanu, expert in datul cu parerea. Praf in rest. Compara klm, lot… uitand probabil ca la hisky zbori direct din bucuresti la new york. Fara escale. Fara timp pierdut. Ca tot zicea unu de escala in varsovia de 1,5 ore. De iti intarzie avionul ce faci bosake? Faci foamea pe aeroport pana a doua zi? Sau fugi cu papornita prin aeroport sa prinzi zborul.
    Zborurile directa costa. Eu as zice ca pretul este foarte bun pt zbor direct.
    . Totusi ma intreb cum de au o frecventa a zborurilor atat de mare. Nu cred ca exista atatia calatori chiar din Bucuresti catre SUA si nici atat pe zborul de intoarcere. Mi se pare foarte riscant pentru o linie aeriana atat de mica. Is curios cum o s-o duca si cat de profitabila o sa fie linia.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.