Sectorul 2 al Municipiului Bucureşti anunţă pe SICAP licitaţie pentru 46 de autocompactoare (mașini de gunoi) şi aproape 136.000 de pubele în vederea colectării şi transportului deşeurilor, la o valoare totală estimată de 84 de milioane de lei.
Este vorba despre un proiect finanţat din fonduri europene, prin Programul Operaţional Infrastructura Mare 2014-2020.
Contractul vizează furnizarea de echipamente, instalarea, punerea în funcţiune, instruirea personalului şi service-ul post-livrare în perioada de garanţie pentru recipiente destinate pre-colectării deşeurilor, dotate cu sisteme de identificare compatibile cu cele ale autogunoierelor compactoare. Este vorba despre:
– 11 autocompactoare cu o capacitate de de minim 10 mc pentru biodeşeuri menajere;
– 4 autocompactoare de minim 16 mc biodeşeuri menajere;
– 11 autocompactoare minim 16 mc reciclabile menajere;
– 9 autocompactoare de minim 10 mc reciclabile menajere;
– 4 autocompactoare de minim 5 mc reciclabile menajere;
– 7 autocompactoare de minim 10 mc reciclabile similare;
– 2.041 de pubele cu o capacitate de 240 de litri pentru reciclabile (hârtie, carton), destinate blocurilor;
– 4.775 de pubele de 240 de litri (plastic, metal), destinate blocurilor;
– 3.400 de pubele de 240 de litri pentru materiale reciclabile din sticlă, destinate blocurilor;
– 2.500 de module pentru colectarea separată a deşeurilor, multi fracţie;
– 29.992 de pubele de 120 de litri pentru materiale reciclabile (hârtie, carton), destinate caselor;
– 29.992 de pubele de 120 de litri pentru materiale reciclabile (plastic, metal), destinate caselor;
– 29.992 de pubele de 80 de litri pentru deşeuri reziduale, destinate caselor;
– 3.400 de pubele de 240 de litri pentru biodeşeuri, destinate blocurilor;
– 29.992 de pubele de 80 de litri pentru biodeşeuri, destinate caselor;
– un software pentru cântărire, monitorizare şi control.
Contractul prevede o furnizare etapizată a acestor echipamente, astfel încât, de exemplu, pubelele de 80 de litri să fie instalate în primele patru luni.
Contractul va avea o durată de nouă luni, acesta fiind termenul pentru furnizarea, instalarea, punerea în funcţiune, instruirea personalului şi probe. Durata garanţiei minim acceptată este de 24 de luni.
În vederea evaluării ofertelor, garanţia acordată reprezintă 10%, componenta financiară 80%, iar termenul de livrare 10%.
Ofertanţii trebuie să facă dovada că în ultimi trei ani au furnizat produse şi servicii de acceaşi natură şi complexitate în valoare cumulată de cel puţin 84.142.716 lei (fără TVA).