Sibiu, Oradea și Timișoara participă împreună la Târgul de Turism de la Viena, după ce Ministerul Turismului a anunțat, la finalul anului trecut, că nu are buget pentru participarea târgurilor de turism din străinătate, în acest an, scrie Turnul Sfatului.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

”Inițiativa a fost de a salva participarea la târg ,pentru că Ministerul Turismului a decis că nu are buget și că nu reprezintă interes pentru țara noastră participarea României la târgurile de turism.

În această situație, Simion Giurcă de la Timișoara a fost cel care a venit cu această propunere, de a merge împreună și de a împărți bugetul, pentru că ei singuri nu ar fi putut participa din acest motiv”, a declarat pentru Turnul Sfatului Alin Chipăilă, președintele Asociației Județene de Turism Sibiu.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

El spune că deși au un stand comun cele trei destinații nu se află în concurență.

”Mesajul nostru este acela de a atrage turiștii în România cu poartă de intratre pe cele 3 destinații, Sibiu, Timișoara și Oradea, dar mesajul nostru este „haideți în România!”

De aceea este nevoie și de minister pentru a susține această promovare turistică dincolo de granițe, pentru că degeaba spui Timișoara, degeaba spui Sibiu, pentru că sunt detinații prea mici, e nevoie de o umbrelă mai mare, rostul este să promovăm România ca destinație turistică.

Nu e nicidecum concurență, milităm împreună de foarte mult timp și împreună le spunem celor din străinătate ”haideți în România!””, a mai spus Chipăilă.

Simion Giurcă, consilier strategic al președintelui UMD Timișoara, a anunțat pe pagina sa de Facebook că de joi standul românesc va putea fi vizitat în cadrul târgului. ”Am mobilizat trei dintre cele mai atractive și active destinații românești, Timișoara, Oradea și Sibiu pentru a participa în comun cu un stand standard, cum zic nemții “Klein aber fein” ( mic, dar finuț)”, a scris el.