Sony caută parteneri pentru producerea mașinii sale electrice

vision Sursa foto: Sony

Sony Group va adăuga probabil noi parteneri tehnologici la proiectul său de vehicule electrice pentru a ajuta compania japoneză să creeze o afacere de mobilitate care va transforma mașinile din mijloace de transport în spații de divertisment, a declarat un director Sony pentru Reuters.

De altfel, conducerea autonomă și conectivitatea 5G sunt de așteptat să remodeleze industria auto prin transformarea mașinilor în platforme mobile pentru servicii de informare și divertisment.

„Vedem că riscul de a ignora vehiculele electrice este mai mare decât provocarea pe care o reprezintă”, a declarat Izumi Kawanishi, directorul general senior care va conduce o nouă afacere Sony Mobility, într-un interviu. Transformarea viitoare a mașinilor a fost într-un fel similară cu modul în care tehnologia informației a transformat telefoanele în smartphone-uri, a adăugat el.

Anunțând crearea acelei noi unități de mobilitate la târgul de tehnologie CES din Las Vegas luna aceasta, directorul executiv al Sony, Kenichiro Yoshida, a sugerat pentru prima dată că producătorul și creatorul PlayStation va încerca să transforme un proiect de dezvoltare a vehiculelor electrice început în urmă cu doi ani într-o afacere viabilă.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

„Înțelegem că viteza este importantă în ceea ce privește luarea unei decizii”, a spus Kawanishi, care s-a alăturat companiei japoneze de electronice de larg consum ca inginer software în 1986 și conduce unitatea de robotică AI care produce animalul de companie robot Aibo de la Sony.

Kawanishi a refuzat să spună dacă o decizie finală cu privire la continuarea va veni anul acesta.

Două prototipuri

Până acum, Sony a construit două prototipuri EV „Vision” cu o fabrică din Austria deținută de producătorul canadian de piese auto Magna International, care produce și mașini pentru firme precum BMW, Mercedes Benz și Toyota.

Alți membri ai proiectului său cu sediul în Europa includ producătorul german de piese auto Bosch, compania franceză de tehnologie auto Valeo SE și start-up-ul maghiar de vehicule autonome AImotive.

Pentru a aduce un vehicul electric pe piață, Sony ar trebui probabil să investească masiv în instalații și echipamente. Tesla, care a livrat primul său vehicul electric în 2008, a cheltuit miliarde de dolari pentru a-și face afacerea viabilă, dar încă nu a reușit să-i ofere autonomie care să ofere siguranță.

Sony va trebui, de asemenea, să se confrunte cu producătorii de mașini tradiționali, cum ar fi Toyota, General Motors, Ford și Volkswagen, care cheltuiesc zeci de miliarde de dolari pentru a-i învinge pe noii veniți în piața de vehicule electrice.

Sony face parte dintr-o listă din ce în ce mai mare de firme de tehnologie care explorează oportunități din domeniul auto, inclusiv Apple, LG Electronics, Foxconn, Xiaomi sau Alibaba.

Sony va alege noi parteneri pentru proiectul său de vehicule electrice pe baza tehnologiei pe care o pot aduce în proiect, indiferent de naționalitatea lor, a spus Kawanishi, când a fost întrebat dacă Sony va colabora cu companii chineze.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: