Tesla a oprit producţia la fabrica de lângă Berlin din cauza lipsei de componente/ Aprovizionarea a fost afectată de atacurile din Marea Roşie

Tesla Model 3 Sursă foto: Unsplash

Tesla a oprit în mare măsură producţia la uzina sa din apropiere de Berlin, din cauza perturbărilor în lanţurile de aprovizionare provocate de atacurile din Marea Roşie, a confirmat luni producătorul american de vehicule electrice, transmite DPA, citată de Agerpres.

“Din cauza lipsei de componente, suntem forţaţi să suspendăm producţia de vehicule la fabrica din Berlin, landul Brandenburg, în perioada 29 ianuarie – 11 februarie, cu excepţia unor subzone”, a anunţat compania într-un comunicat.

Producţia la unitatea din Germania se va relua complet în 12 februarie, susţine Tesla, care nu a dat detalii despre componentele lipsă.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Atacurile houthi asupra navelor din Marea Roşie au forţat marile companii de shipping să evite Canalul Suez, cea mai rapidă rută maritimă între Asia şi Europa, pe unde trece aproximativ 12% din traficul maritim mondial.

Giganţii shipping-ului Maersk şi Hapag-Lloyd au decis să îşi trimită navele pe rute mai lungi şi mai scumpe, în jurul Capul Bunei Speranţe. Această rută adaugă 10 zile la durata unei călătorii între Asia şi Nordul Europei precum şi un milion de dolari în plus la consumul de carburant.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: