Tracon a depus Proiectul Tehnic pentru modernizarea bulevardului Prelungirea Ghencea între Pasajul Domnești și Cartierul Latin/ 10 luni pentru lărgirea la 4 benzi pe lotul de un kilometru

Pasaj Domnești inaugurat

Constructorul Tracon (România) a depus Proiectul Tehnic pentru modernizarea lotului de un kilometru al Bulevardului Prelungirea Ghencea între Pasajul Domnești de pe Centura Capitalei și Cartierul Latin, a anunțat marți, 28 mai 2024, secretarul de stat în Ministerul Transporturilor. Dacă proiectul tehnic este arpbat fără observații, atunci Ministerul Transporturilor poate elibera Autorizația de Construire. Tracon va începe din iunie și lucrările la Pasajul Brănești, pasaj peste linia CFR 800 București-Constanța.

Centura Buftea și proiectele de modernizare pe DN 1 A la Mogoșoaia respectiv Prelungirea Ghencea sunt 3 proiecte întârziate ale CNAIR după cum Economedia a explicat luni, 27 mai. Contractul cu Tracon a fost semnat în ianuarie 2024 cu termen de 2 luni pentru proiectare (ordin de începere din februarie) și 10 luni pentru execuție.

,,Lărgirea Prelungirii Ghencea la 4 benzi între Cartierul latin și Pasajul Domnești : proiect ce va contribui la descongestionarea traficului din această zonă prin modernizarea sectorului de drum preluat de CNAIR la 4 benzi, cu piste de biciclete, trotuare, transport public și intersecții semaforizate. In procedură de avizare a Proiectului Tehnic și de emitere a Deciziei de Expropriere.” a transmis Scrioșteanu.

Contractul pentru modernizarea la 4 benzi pe Prelungirea Ghencea (lotul 5) între Pasajul Domnești de pe Centura Capitalei și cartierul Latin a fost semnat pe 5 ianuarie 2024 cu constructorul român Tracon, firma care a finalizat lucrările începute de Straco la Pasajul Domnești. Lucrările de lărgire se fac pentru o lățime cuprinsă între 34 și 41 de metri, dar cu rezervarea unui spațiu de 8 metri pentru viitoarea linie de tramvai. Pe întreg sectorul de un killometru vor fi asigurate cel puțin 4 benzi, fiecare cu o lățime de 3,5 metri, două piste de biciclete 2X1,5 metri, trotuare de 2X3 metri și spațiu verde de 2X1,5 metri. Zona mediană de 8 metri este rezervată liniei de tramvai, arată documentația tehnică pe care a consultat-o Economedia. Între Pasajul Domnești și strada Mărăcineni sunt două stații de autobuz STB.

Contractul pentru modernizarea bulevardului Prelungirea Ghencea (loturile din București) și montare linie de tramvai a fost semnat cu antreprenorul român BogArt, conform Primarului General, Nicușor Dan. Luni, 27 mai a fost deschis la 4 benzi tronsonul dintre stadionul Steaua și Strada Brașov, lucrări efectuate de Primăria Capitalei, prin Trustul de Clădiri Metropolitane.

 

 

 

 

Comentarii

  1. Lot de 1km dupa 34 ani de asteptari ?
    🤣
    Doamne, prostia se plateste, iarta i ca nu stiu ce fac !!!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *