Consiliul de Administraţie al Grupului TTS, unul dintre cei mai mari transportatori de mărfuri pe ape interioare din bazinul Dunării, a aprobat proiectul de investiţie, estimat la aproape 23 milioane de euro, fără TVA, pentru sporirea capacităţii de operare a terminalului cerealier al companiei din Portul Constanţa.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Potrivit unui comunicat al TTS, remis miercuri Bursei de Valori Bucureşti, investiţia va fi realizată de filiala Canopus Star Constanţa, transmite Agerpres.

Bugetul estimat al proiectului este de 22,9 milioane de euro, fără TVA, din care aproximativ 35% va fi acoperit din resursele proprii ale Canopus Star, diferenţa urmând a fi finanţată printr-un credit bancar aflat în faza de negociere.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

Lucrările vor începe în ianuarie 2025 şi se estimează a fi încheiate la finalul trimestrului I din 2026.

Aflat în faza a treia, proiectul constă în investiţii pentru creşterea capacităţii de depozitare a terminalului, de la 110.000 de tone în prezent, la 180.000 de tone.

Investiţia constă din şase celule cu o capacitate de depozitare de 10.975 tone fiecare, cinci celule buffer cu o capacitate de depozitare de 863 tone fiecare, un nou punct de preluare marfă de la unităţi fluviale, echipamente pentru unul din cele două puncte noi de descărcare camioane, echipamentele necesare (benzi, elevatoare) care să deservească fluxurile de marfă şi conexiunile cu vechiul terminal şi trei cântare de flux, precizează TTS.

“Noul terminal va primi marfa de la barje şi de la camioane prin două puncte de descărcare, cu o capacitate de preluare de 350 tone/oră fiecare. Pentru transbordul mărfurilor în nave vor fi utilizate cele două shiploadere existente care asigură o viteză de 800 – 1.000 tone/oră”, se arată în comunicat.