Transportatorul de mărfuri TTS va investi aproape 23 milioane de euro pentru dezvoltarea terminalului de cereale Canopus din Portul Constanţa

TTS transport naval Sursa foto: TTS

Consiliul de Administraţie al Grupului TTS, unul dintre cei mai mari transportatori de mărfuri pe ape interioare din bazinul Dunării, a aprobat proiectul de investiţie, estimat la aproape 23 milioane de euro, fără TVA, pentru sporirea capacităţii de operare a terminalului cerealier al companiei din Portul Constanţa.

Potrivit unui comunicat al TTS, remis miercuri Bursei de Valori Bucureşti, investiţia va fi realizată de filiala Canopus Star Constanţa, transmite Agerpres.

Bugetul estimat al proiectului este de 22,9 milioane de euro, fără TVA, din care aproximativ 35% va fi acoperit din resursele proprii ale Canopus Star, diferenţa urmând a fi finanţată printr-un credit bancar aflat în faza de negociere.

Analize Economedia

economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere

Lucrările vor începe în ianuarie 2025 şi se estimează a fi încheiate la finalul trimestrului I din 2026.

Aflat în faza a treia, proiectul constă în investiţii pentru creşterea capacităţii de depozitare a terminalului, de la 110.000 de tone în prezent, la 180.000 de tone.

Investiţia constă din şase celule cu o capacitate de depozitare de 10.975 tone fiecare, cinci celule buffer cu o capacitate de depozitare de 863 tone fiecare, un nou punct de preluare marfă de la unităţi fluviale, echipamente pentru unul din cele două puncte noi de descărcare camioane, echipamentele necesare (benzi, elevatoare) care să deservească fluxurile de marfă şi conexiunile cu vechiul terminal şi trei cântare de flux, precizează TTS.

“Noul terminal va primi marfa de la barje şi de la camioane prin două puncte de descărcare, cu o capacitate de preluare de 350 tone/oră fiecare. Pentru transbordul mărfurilor în nave vor fi utilizate cele două shiploadere existente care asigură o viteză de 800 – 1.000 tone/oră”, se arată în comunicat.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: