Twitter a înregistrat în trimestrul doi un profit net și o cifră de afaceri superioare estimărilor analiștilor, scrie boursorama.com. După acest anunț, acțiunile rețelei sociale au crescut cu 4,64% în tranzacțiile electronice după închiderea Wall Street.
Numărul de utilizatori zilnici denumiți “monetizabili”, respectiv expuși publicității de pe platformă, a crescut cu 7 milioane de la un trimestru la altul, pentru a atinge 206 milioane la sfârșitul lui iunie, în condițiile în care analiștii mizau pe 205,9 milioane.
Grupul atribuie acest avans îmbunătățirilor tehnice care permit utilizatorilor o orientare mai bună spre conținut și subiecte de interes, în special grație “Topics”.
Twitter a înregistrat o creștere puternică a veniturilor din publicitate, de 17% în raport cu trimestrul precedent, care sunt aproape duble în raport cu aceeași perioadă a anului tercut (+87%), la 1,05 miliarde dolari.
În total, cifra e afaceri a atins 1,19 miliarde de dolari, față de estimarea e 1,06 miliarde, în timp ce profitul pe acțiune a fost de 8 cenți, față de anticiparea pieței de 7 cenți.