Twitter va afişa mai mult conţinut de la persoane pe care utilizatorii nu le urmăresc

Twitter Sursă foto: Unsplash

Călcând pe urmele Facebook şi Instagram, Twitter anunţă că va creşte numărul şi locurile din cadrul platformei în care vor fi afişate mai multe postări din afara bulei, scrie News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Justificând decizia prin faptul că vrea să ofere utilizatorilor cel mai bun conţinut, o expresie folosită frecvent şi de cei de la Instagram, Twitter anunţă creşterea numărului de postări de la alte persoane decât cele urmărite, pe care utilizatorii le vor vedea.

Această modificare va face, în acelaşi timp, loc pentru mai multe postări recomandate, pentru care, cel mai probabil, multe conturi vor plăti din dorinţa de a avea o expunere mai mare.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Deja utilizatorii au observat o creştere a numărului postărilor de la persoane pe care nu le urmăresc în versiunea algoritmică a fluxului de conţinut.

Twitter spune, însă, că aceste postări vor fi vizibile eventual şi în alte secţiuni ale platformei, precum tab-ul Explore, acolo unde există funcţia de căutare şi sunt afişate tendinţele din mai multe domenii.

Scapă de invazia postărilor recomandate, din câte se pare, fluxul cronologic de conţinut.

La fel ca şi Instagram, Twitter este deja la a doua încercare de creştere a cantităţii de postări din afara bulei. Şi Twitter a renunţat la planurile iniţiale, după ce s-a lovit de un val de reacţii negative ale utilizatorilor, exact ca Instagram.