Twitter va afişa mai mult conţinut de la persoane pe care utilizatorii nu le urmăresc

Twitter Sursă foto: Unsplash

Călcând pe urmele Facebook şi Instagram, Twitter anunţă că va creşte numărul şi locurile din cadrul platformei în care vor fi afişate mai multe postări din afara bulei, scrie News.ro.

Justificând decizia prin faptul că vrea să ofere utilizatorilor cel mai bun conţinut, o expresie folosită frecvent şi de cei de la Instagram, Twitter anunţă creşterea numărului de postări de la alte persoane decât cele urmărite, pe care utilizatorii le vor vedea.

Această modificare va face, în acelaşi timp, loc pentru mai multe postări recomandate, pentru care, cel mai probabil, multe conturi vor plăti din dorinţa de a avea o expunere mai mare.

Analize Economedia

software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR

Deja utilizatorii au observat o creştere a numărului postărilor de la persoane pe care nu le urmăresc în versiunea algoritmică a fluxului de conţinut.

Twitter spune, însă, că aceste postări vor fi vizibile eventual şi în alte secţiuni ale platformei, precum tab-ul Explore, acolo unde există funcţia de căutare şi sunt afişate tendinţele din mai multe domenii.

Scapă de invazia postărilor recomandate, din câte se pare, fluxul cronologic de conţinut.

La fel ca şi Instagram, Twitter este deja la a doua încercare de creştere a cantităţii de postări din afara bulei. Şi Twitter a renunţat la planurile iniţiale, după ce s-a lovit de un val de reacţii negative ale utilizatorilor, exact ca Instagram.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: