Uber şi-a asigurat o licenţă pe termen de 30 de luni pentru a-şi continua operaţiunile în Londra, punând capăt unei lupte prelungite cu autorităţile de reglementare ale oraşului pentru a stabili dacă aplicaţia de transport este ”potrivită şi adecvată”, transmite News.ro, citând CNBC.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

”Uber a primit o licenţă de operator de vehicule private de închiriat la Londra pentru o perioadă de doi ani şi jumătate”, a declarat sâmbătă un purtător de cuvânt al Transport for London, într-un comunicat.

Acordarea licenţei pune capăt unor discuţii de ani de zile cu agenţia, care a revocat de două ori licenţa Uber din Londra – o dată în 2017 şi a doua oară în 2019.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

Autorităţile au fost îngrijorate de capacitatea companiei de a asigura siguranţa pasagerilor.

Ulterior, Uber a câştigat în instanţă o autorizaţie de 18 luni în Londra.

Uber a încercat să dea dovadă de bunăvoinţă de-a lungul anilor, adăugând noi funcţii de siguranţă platformei sale şi încheind un acord cu sindicatul britanic GMB, pentru a recunoaşte oficial sindicatul pentru şoferii săi privaţi angajaţi.

Anul trecut, compania şi-a reclasificat toţi şoferii din Marea Britanie drept lucrători, după ce instanţa supremă a ţării a decis că un grup de şoferi ar trebui trataţi ca lucrători în loc de antreprenori independenţi, dându-le dreptul la protecţii la locul de muncă, cum ar fi un salariu minim, plăţi de concedii şi pensii.