UMB începe lucrările pe Autostrada Lugoj-Deva în primăvara 2023. Proiectarea secţiunii cu tuneluri va merge în paralel cu intrarea în şantier

Autostrada-Lugoj-Deva-sursa-API-640x400

Constructorul român UMB începe lucrările pregătitoare pe lotul Margina -Holdea (secţiunea lipsă a Autostrăzii Lugoj-Deva) în primăvara anului viitor, mult mai devreme decât calendarul oficial, a anunţat Compania de Drumuri. Contractul pentru tronsonul de aproape 10 kilometri a fost semnat pe 14 octombrie 2022 la Timişoara, în prezenţa lui Dorinel Umbrărescu, o premieră pentru astfel de ceremonii oficiale.

Ordinul pentru etapa de proiectare a fost emis începând cu data de 5 decembrie de la care se calculează un termen de cel mult 11 luni, dar care poate fi redus, potrivit şefei DRDP Timişoara, Nicoleta Pordea : ,,2023 va fi începutul unui proiect de investiții major pentru zona de vest și nu numai : demararea lucrărilor pentru secțiunea lipsă din autostrada A1 Lugoj-Deva, sectorul Margina – Holdea. D.R.D.P. Timișoara asigură activitatea de supervizare și consultanță pentru acest proiect. Ordinul de începere pentru partea de proiectare a fost dat în 5 decembrie, iar în primăvara lui 2023 va începe organizarea de șantier și pregătirea efectivă a terenului pentru începerea lucrărilor”, a transmis Nicoleta Pordea, director regional D.R.D.P. Timișoara.

Termenul de execuţie este de 34 de luni, iar la semnarea contractului, ministrul Sorin Grindeanu îl provoca pe Umbrărescu să termine şi această lucrare înainte de termen : ,,Construcția tronsonului cu tuneluri (Margina-Holdea) de pe Autostrada Lugoj-Deva a intrat în linie dreaptă! Am semnat astăzi contractul de finanțare pentru construcția secțiunilor E și D ale Lotului 2 ale acestei autostrăzi. Sunt 2,2 miliarde de lei (cu TVA) care vor fi folosite pentru proiectarea și execuția lucrărilor finanțate preponderent prin PNRR. Tot astăzi am semnat contractul pentru proiectarea și execuția acesor secțiuni, care reprezintă, practic, ultimul tronson al autostrăzii Lugoj – Deva. Cel mai important obiectiv al proiectului este reprezentat de cele două tuneluri dintre Margina și Holdea, solicitate prin acordul de mediu. Constructorul român căruia i-a fost atribuit contractul a demonstrat până acum că respectă termenele contractuale și chiar poate finaliza lucrările mai devreme. De aceea, mă aștept ca și acest contract în valoare de 1, 826 de miliarde de lei (fără TVA), finanțat preponderent prin PNRR, să fie predat CNAIR cel mai târziu la finalul anului 2026.” -Sorin Grindeanu pe 14 octombrie 2022.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Finalizarea secţiunii lipsă dintre Lugoj şi Deva va permite circulaţia pe Autostradă fără întrerupere între Sibiu şi Vama Nădlac.

 

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: