UMB lucrează în două schimburi cu peste 500 de drumari pe șantierul Centurii Timișoara Sud, drum nou cu o singură bandă/sens care trebuie terminat în iulie 2024, conform termenului contractual. Șantierul este la peste 60 % (UMB a reluat lucrările de la 58 % după rezilierea contractului cu Tirrena Scavi în decembrie 2022), iar CNAIR, prin Direcția Regională de Drumuri și Poduri Timișoara analizează variante pentru a deschide circulația pe tronsoanele mai avansate. Totodată, după mai mult amânări (față de termenele anunțate oficial) urmează să înceapă lucrările efective pe Autostrada A 1 Lugoj-Deva, lotul PNRR Holdea-Margina de 10 kilometri.
,,Miercuri după-amiază (6 martie), pe șantierul centurii Timișoara Sud, la pasajul peste drumul județean Timișoara – Moșnița Nouă./ Lucrările de relocare LEA 220 kV pe cele 3 sectoare de interferență cu varianta de ocolire Timișoara Sud, în zona localității Moșnița Nouă, s-au terminat. Echipele de muncitori lucrează în continuare în 2 schimburi, 24 de ore din 24, la partea de drum, iar la partea de structuri se lucrează atâta timp cât permite lumina naturală. Ca mobilizare de personal, pe șantier sunt peste 500 de persoane – muncitori (dulgheri, fierari, laboranți, trafic, etc.), mecanici, șoferi etc.
În continuarea Centurii Timișoara Sud, CNAIR așteaptă până la sfârșitul lunii martie ofertele pentru contractul Centurii Timișoara Vest (14 km.), drum cu profil 2X2.