Vânzările raportate de grupul Nestlé ating 67,1 miliarde de franci elvețieni, după primele nouă luni din 2024 / Piața din România, creștere de 5,7%

Nestle 1 Sursa foto: Nestle.ro

Nestlé România a raportat o creștere a vânzărilor de 5,7%, în primele nouă luni ale acestui an, a transmis compania într-un comunicat de presă.

Silvia Sticlea, Country Manager Nestle România„Pe primele nouă luni ale acestui an, Nestlé România a înregistrat o creștere organică de 5,7%. Ne dorim să ne consolidăm performanța de până acum și să marcăm al unsprezecelea an consecutiv de creștere, așa cum ne-am stabilit ca obiectiv la început de an”, spune Silvia Sticlea Country Manager, Nestlé România.

Grupul Nestlé raportează vânzări în valoare de 67,1 miliarde franci elvețieni pe primele nouă luni ale anului 2024, în scădere cu 2,4% comparativ cu cele din anul 2023, care au atins 68,8 miliarde de franci elvețieni, conform unui comunicat de presă transmis de companie.

Această valoare a fost înregistrată într-un mediu în care cererea consumatoriilor se afla în scădere, iar acțiunile întreprinse în al treilea trimestru au fost produse în scopul reducerii stocurilor clienților.

„Având în vedere aceat context și acțiunile de reducere a stocurilor clienților în al patrulea trimestru, ne-am actualizat perspectivele pentru întregul an, și previzionăm o creștere organică a vânzărilor de aproximativ 2%, în linie cu primele nouă luni”, a declarat Laurent Freixe, Nestlé CEO.

Vânzări la nivel de grup

Creșterea organică a fost de 2,0% pentru cele nouă luni, similară cu cea de 2,1% obținută în prima jumătate a anului acesta. Creșterea internă reală (RIG) a fost de 0,5%, afectată de cererea consumatorilor și de consecințele produse de tensiunile geopolitice. Pricingul fost de 1,6%, după creșterile fără precedent în ultimii doi ani ce pare că se îndreaptă spre normalizare.

Creșterile de prețuri la categoriile de Dulciuri și Cafea generate în al treilea trimestru, de costurile mai mari ale materiilor prime au fost parțial compensate de impactul activității promoționale în alte categorii precum Hrană pentru Animale de companie.

Din punct de vedere geografic, creșterea organică a fost determinată de piețele emergente și Europa, care împreună au compensat o ușoară scădere în America de Nord. Pe piețele dezvoltate, creșterea organică a fost de 1,1%. Pe piețele emergente, creșterea organică a fost de 3,5%. Acestea având pricing și RIG pozitive.

Vânzări Europa

Vânzările raportate au scăzut cu 1,8%, la 13,9 miliarde de franci elvețieni. Zona a înregistrat câștiguri de cotă de piață la categoriile Hrana pentru animale de companie și Cafea solubilă. În funcție de categoria de produse, cel mai mare contributor la creștere a fost Purina PetCare, care a înregistrat o creștere medie de o singură cifră, determinată de mărcile premium Purina ONE, Gourmet și Pro Plan. Categoria de Cafea a înregistrat o creștere medie de o singură cifră, condusă de cafeaua solubilă NESCAFÉ și produsele Starbucks. Categoria Dulciuri a înregistrat o creștere medie de o singură cifră, alimentată de impulsul continuu pentru KitKat și mărcile locale cheie. Nestlé Professional a înregistrat o creștere medie de o singură cifră, condusă de soluțiile pentru băuturi.

Creșterea organică a fost de 3,3%. RIG a fost de 0,8%. Aceasta a devenit ușor negativă în al treilea trimestru din cauza cererii consumatorilor și delistările temporare în retail. Pricing-ul a fost de 2,5%.

Grupul Nestlé este prezent în 189 de țări din întreaga lume și are peste 300.000 de angajați.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.