Comercianții care vor să-și vândă marfa pe Aeroportul Brașov sunt invitați la consultări cu privire la spațiile disponibile.
Sunt vizați cei care vor să deschidă puncte de vânzare cu mâncare, băuturi, cosmetice sau parfumuri.
Conceptul comercial şi de marketing ar trebui să fie unitar și să reflecte specificul zonei geografice în care este situat aeroportul.
„În urma concesionării serviciilor de retail ne dorim să punem la dispoziţia pasagerilor servicii de retail, inclusiv de «food and beverage» de înaltă calitate, vizibile şi atractive din punct de vedere comercial, la preţuri atractive şi comparabile cu pieţe similare. În acelaşi timp, ne propunem să asigurăm călătorii confortabile şi convenabile pentru călători, să creăm spaţii accesibile şi prietenoase pentru persoanele cu dizabilităţi şi să punem în valoare specificul cultural şi geografic local printr-un concept comercial şi de marketing unitar. Vrem să implementăm conceptul de Smart Airport cu soluţii de economisire a energiei electrice şi soluţii eco-friendly în ceea ce priveşte reciclarea deşeurilor, ambalaje, mobilier şi finisaje ecologice, precum şi un sistem de feedback din partea consumatorilor.
Nu în ultimul rând, cum este şi firesc, ne propunem maximizarea veniturilor nonaeronautice ale Aeroportului”, a explicat Alexandru Anghel, directorul general al Regiei Autonome „Aeroportul Internaţional Braşov-Ghimbav”.
Consultarea pieţei a început astăzi şi are loc până în data de 2 mai.