Volkswagen va lansa în China o marcă de vehicule electrice pentru tineri 

statii incarcare, masini electrice Sursa foto: OMV

Volkswagen a introdus o nouă submarcă electrică pentru China și a dezvăluit un concept care prezintă în avans un nou look destinat în mod special clienților chinezi, ca parte a unei relansări menite să recâștige cote de piață pe cea mai mare piață auto din lume, scrie Automotive News Europe.

Conceptul, denumit ID Code, este un SUV care prefigurează o „generație complet nouă de SUV-uri” pentru China, a declarat VW într-un comunicat înainte de prezentarea mașinii în cadrul unui eveniment organizat la Salonul Auto de la Beijing.

Automobilul este o „privire de ansamblu asupra viitorului Volkswagen în China”, a declarat în comunicat directorul general al mărcii VW, Thomas Schaefer. „Modelul ID Code este orientat în mod special către nevoile și dorințele clienților noștri chinezi”, a adăugat el. 

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

VW a lansat, de asemenea, o submarcă EV numită ID.UX, care este „concepută pentru a atrage în special clienții mai tineri”, a precizat compania. Prima mașină ID.UX va fi Unyx în cursul acestui an, a precizat VW, fără a oferi mai multe detalii.

Noua marcă va avea un design exterior „progresiv”, împreună cu un interior „centrat pe șofer”, cu un nou afișaj și o interfață cu ecran tactil concepută pentru a atrage cumpărătorii mai tineri.

VW are misiunea de a recâștiga cota de piață în China, după ce brandul autohton BYD l-a depășit ca principal producător auto din această țară. VW a declarat că va fi nevoie până în 2026 pentru a-și inversa declinul în această țară. Miercuri, grupul a declarat investitorilor că și-a stabilit un obiectiv de 4 milioane de vânzări până în 2030, cu un profit operațional de 3 miliarde de euro (3,2 miliarde de dolari) și o poziție de top trei în topul vânzărilor pe piață.

Sub conducerea directorului general Oliver Blume, Grupul VW a pus în aplicare noi parteneriate în China, inclusiv o asociere cu producătorul local de vehicule electrice Xpeng pentru modele complet electrice. 

Volkswagen va construi patru modele în segmentul electric entry-level pe o arhitectură nou dezvoltată, numită China Main Platform (CMP), începând cu 2026, a declarat compania. Arhitectura CMP este dezvoltată de Volkswagen China Technology Company (VCTC) împreună cu societatea mixtă SAIC Volkswagen și FAW Volkswagen, a declarat VW pe 17 aprilie.

Noua VCTC își propune să reducă timpul de dezvoltare cu 30%, a declarat compania.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: