Peste 10.000 de oportunități de carieră vor fi disponibile anul acesta la un târg virtual organizat de Hipo, site de carieră pentru studenți și proaspeți absolvenți. Companii de tehnologie, dar și din producție sau centre de servicii au nevoie de angajați în această perioadă.
Evenimentul are loc în perioada 21 martie – 1 mai, iar la târg participă în jur de 90 de companii din România, care pun la dispoziție mai mult de 10.000 de oportunități de joburi și programe de internship, în domenii tehnice și non-tehnice, dedicat celor care se află în căutarea primului loc de muncă și specialiștilor ce doresc o schimbare în carieră, spun organizatorii.
Evenimentul se va desfășura exclusiv online și este gratuit pentru candidați.
Companiile care au nevoie de oameni și-au anunțat prezența la eveniment sunt: ABA – Austrian Business Agency, Accenture, Accesa, Allianz Services, Alstom, Atos, Atoss Software, Autoliv, BCR, BearingPoint România, Bosch România,
Bosch Service Solutions, British American Tobacco România, Catalyst Solutions, CER Cleaning Equipment,
Computer Generated Solutions România, Concentrix România, Continental, Dell Technologies, Deutsche Telekom Services Europe România (DTSE România), Dover Business Services, DRAXLMAIER Group, E.ON România, Enel, ENGIE România, Evalueserve, Finastra, Flex România, GE Digital Grid, Genpact, HCL
Technologies, Hella România, Grupul Holcim România, Huawei, Huf România, Imsat, intive, JTI România, K2View, Kone, MassMutual România, Mercedes-Benz România, METRO.digital, Michelin România, Miele, Nestle România, opesus, PENNY, PepsiCo, Preh România, Prysmian Group, Qualitest România, Raiffeisen Bank, Regina Maria, Renault Group, Schlumberger, Schneider Electric, Siemens, Societe Generale Global
Solution Centre (SG GSC ), SoftOne, Sustainalytics, a Morningstar company, Synopsys, Tara Interactive,
Tech Mahindra, Teleperformance România, TELUS International, Toyota, UniCredit Services, Unilever
România, Veeam Software, Vodafone România, Wipro Technologies, Wolters Kluwe, Yazaki Component
Technology România, Zentiva România, ZF Tech Center Timișoara.
Mercedes-Benz România conturează la București un hub de operațiuni pentru managementul relațiilor cu clienții și caută oameni. „La Mercedes-Benz România, transformarea digitală este o prioritate prin care ne dorim să oferim
clienților și partenerilor noștri cea mai bună experiență cu brandul și produsele noastre. De aceea, creăm
la București un hub de operațiuni CRM, care va furniza servicii pentru 19 piețe europene, și ne aflăm în
căutarea talentelor potrivite care au competențele și pasiunea necesare să contribuie la cea mai mare
transformare a brandului nostru”, a declarat Mirel Dediu, Head of Customer Journey Operations în cadrul
Mercedes-Benz Region Europe.
Se caută specialiști în tehnologie. „Piața forței de muncă rămâne foarte competitivă în 2022, în special pe segmentul IT, unde discutăm despre o cerere ridicată din partea companiilor. În cadrul MassMutual România, avem în acest moment
aproximativ 100 de poziții pentru care recrutăm. Sunt roluri diverse, care acoperă o gamă largă de
tehnologii. Vom continua să recrutăm și să ne desfășurăm activitatea preponderent online, însă birourile noastre din București și Cluj vor rămâne la dispoziția angajaților”, a spus Alina Arhip, Recruitment Manager la MassMutual Romania.
Perioadă activă pe piața muncii
Potrivit datelor furnizate de agenţii economici privind locurile de muncă vacante, în evidenţele Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă (ANOFM), sunt disponibile 31.427 locuri de muncă la nivel naţional în această perioadă.
Dintre locurile de muncă vacante declarate de angajatori la agențiile pentru ocuparea forței de muncă, 2.222 sunt destinate persoanelor cu studii superioare, 7.073 pentru persoanele cu studii liceale sau postliceale, 8.313 pentru persoanele cu studii profesionale, restul de 13.819 locuri de muncă fiind destinate persoanelor fără studii sau cu studii primare/gimnaziale.