VIDEO Cele mai noi imagini cu lotul de mijloc al Autostrăzii Ploiești – Buzău. Primul mare șantier al unui constructor din Bulgaria a ajuns la aproximativ 8% și poate fi terminat la termen: aprilie 2024

Autostrada Ploiești Buzău Lot 2 Pro Infrastructura

Lotul de mijloc al Autostrăzii Ploiești – Buzău, primul șantier unde lucrează un constructor din Bulgaria, a ajuns la un stadiu fizic de execuție de 8%, estimarea pentru finalizarea lotului Mizil – Spătaru (28 km) fiind pentru primăvara anului viitor, cel mai târziu vara 2024, potrivit Asociației Pro Infrastructură. Contractul pentru Lotul 2 al Autostrăzii Ploiești – Buzău a fost semnat în iunie 2022 cu Asocierea bulgaro-română TRACE-CONI, iar ordinul de intrare în șantier a fost dat începând cu 11 august (detalii aici). Tot în august au început și lucrările pregătitoare pe Lotul 1 Ploiești (Dumbrava) – Mizil unde lucrează Asocierea Pizzarotti – Retter, dar progresul este de-abia la 2%.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Asociația Pro Infrastructură spune că progresul pe șantier din acest an este decisiv pentru recepția așteptată în 2024.

„Lotul este banal: relief ca-n palmă și doar structuri mici. După 4 luni și jumătate de la emiterea ordinului de începere, 11.08.2022, stadiul fizic a ajuns la aproximativ 8%. Cei doi constructori nu impresionează, dar nici nu se mișcă rău, având în vedere că bulgarii sunt la primul șantier la noi în țară iar românii au făcut până acum doar drumuri de interes secundar. 2023 este decisiv pentru acest tronson. Dacă antreprenorii vor accelera puternic în primăvară și vor menține o mobilizare foarte bună tot anul, atunci iarna viitoare îi va prinde cu mult asfalt așternut și vor putea să-și respecte termenul contractual de finalizare, aprilie 2024, sau îl vor decala puțin: vara 2024. Dacă vor merge din inerție iar CNAIR se va complace ridicând din umeri, așa cum a făcut-o pe prea multe proiecte, atunci vom conduce pe această secțiune din A7 abia spre sfârșitul lui 2024”, arată Asociația.

Analize Economedia

Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar

La un an și jumătate de la lansarea licitației pentru execuție, Lotul 3 al Autostrăzii Ploiești – Buzău, contractul pentru tronsonul Pietroasele – Buzău nu poate fi semnat cu Nurol, contestația Danlin fiind admisă la CNSC. De la Buzău la Focșani, UMB are contracte/lucrează pe loturile 1 și 4, iar în câteva zile este așteptat să semneze contractele pentru loturile 2 și 3 câștigate și după reevaluare.

Comentarii

  1. Ploiesti-Buzau e pe un relief on care se poate merge ca-n branza.
    Ar fi rusinos sa nu le poti da in folosinta in 2024.
    Dar e clar ca cele doua loturi vor ramane UN CIOT pe celebra A 7.
    Cu Nurol sau cu altii cand va fi, daca va fi pobabil mult dupa 2026 va fi legat Buzaul la A 7.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.