Modernizarea linie de tren Cluj-Napoca – Oradea – Frontieră Ungaria: CFR Infrastructură a semnat contractele pentru supervizarea lucrărilor și pe loturile 1 și 2

tren de lucru Sursa foto: CFR Infrastructură

CFR Infrastructură a semnat contractele pentru supervizarea lucrărilor de modernizare și pe primele două loturi ale Magistralei M 300 Cluj-Napoca – Oradea – Frontieră Ungaria, toate cele opt contracte pentru consultanță pe liniile Caransebeș – Timișoara – Arad și Cluj – Oradea fiind atribuite, a transmis marți compania CFR Infrastructură. Consultanța pentru loturile 3 și 4 ale Magistralei 300 este asigurată de Egis.

„Cele două contracte au o valoare de aproape 30 de milioane lei. Compania Naţională de Căi Ferate „CFR” SA și Asocierea S.C. AREX LIDER COMPANY S.R.L., S.C. BAICONS IMPEX S.R.L. și 3TI PROGETTI ITALIA-INGEGNERIA INTEGRATA S.P.A au semnat ultimele două contracte, în valoare totală de 29.142.313,18 lei, fără TVA, pentru CONSULTANȚĂ și SUPERVIZARE pe tronsoanele CLUJ NAPOCA – AGHIREȘ (lotul 1) și AGHIREȘ – POIENI (lotul 2), aferente obiectivului de investiții „ELECTRIFICAREA și REABILITAREA liniei de cale ferată CLUJ NAPOCA – ORADEA – EPISCOPIA BIHOR”. Consultanța și supervizarea etapelor de proiectare și execuție lucrări se vor realiza pe intervalul de stații CLUJ NAPOCA – AGHIREȘ – POIENI, în lungime totală de 66,94 km, de la km 500+749 – km 531+160 (lotul 1), respectiv km 531+160 – km 567+690 (lotul 2), iar durata totală estimată a serviciilor prestate este de 103 luni, pentru fiecare. Valoarea contractelor de consultanță și supervizare pentru LOTUL 1 CLUJ NAPOCA – AGHIREȘ este de 13.383.766,55 lei, fără TVA, iar pentru LOTUL 2  AGHIREȘ – POIENI este de 15.758.546,63 lei, fără TVA”, arată CFR Infrastructură.

Contractul pentru reabilitarea/electrificarea primului lot a fost semnat în decembrie 2022 cu Asocierea Alstom – Arcada iar pentru lotul 2 Arcada este lider în asociere.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Magistrala feroviară dintre Cluj-Napoca, Oradea şi vama cu Ungaria are o lungime de 166 de kilometri, mai multe poduri au o durată de viaţă depăşită (peste 100 de ani), starea generală este de degradare cu alunecări de teren, iar instalaţiile au o pronunţată uzură fizică şi morală, fiind la limita critică de încadrare în condiţiile tehnice, notează Ministerul Transporturilor în Nota de Fundamentare a proiectului pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici.

Singurul lot încă neatribuit dintre cele opt mari contracte feroviare finanțate prin PNRR este Lotul 1 al Magistralei 100 Caransebeș – Timișoara – Arad.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Sutostrazi nu,
    Cale ferată la fel,
    Supervizarea lucrărilor se face fara sa avem semnat contract.
    Specialitatea casei!
    Romania lucrului bine facut!🤣🤣

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.