Modernizarea linie de tren Cluj-Napoca – Oradea – Frontieră Ungaria: CFR Infrastructură a semnat contractele pentru supervizarea lucrărilor și pe loturile 1 și 2

tren de lucru Sursa foto: CFR Infrastructură

CFR Infrastructură a semnat contractele pentru supervizarea lucrărilor de modernizare și pe primele două loturi ale Magistralei M 300 Cluj-Napoca – Oradea – Frontieră Ungaria, toate cele opt contracte pentru consultanță pe liniile Caransebeș – Timișoara – Arad și Cluj – Oradea fiind atribuite, a transmis marți compania CFR Infrastructură. Consultanța pentru loturile 3 și 4 ale Magistralei 300 este asigurată de Egis.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„Cele două contracte au o valoare de aproape 30 de milioane lei. Compania Naţională de Căi Ferate „CFR” SA și Asocierea S.C. AREX LIDER COMPANY S.R.L., S.C. BAICONS IMPEX S.R.L. și 3TI PROGETTI ITALIA-INGEGNERIA INTEGRATA S.P.A au semnat ultimele două contracte, în valoare totală de 29.142.313,18 lei, fără TVA, pentru CONSULTANȚĂ și SUPERVIZARE pe tronsoanele CLUJ NAPOCA – AGHIREȘ (lotul 1) și AGHIREȘ – POIENI (lotul 2), aferente obiectivului de investiții „ELECTRIFICAREA și REABILITAREA liniei de cale ferată CLUJ NAPOCA – ORADEA – EPISCOPIA BIHOR”. Consultanța și supervizarea etapelor de proiectare și execuție lucrări se vor realiza pe intervalul de stații CLUJ NAPOCA – AGHIREȘ – POIENI, în lungime totală de 66,94 km, de la km 500+749 – km 531+160 (lotul 1), respectiv km 531+160 – km 567+690 (lotul 2), iar durata totală estimată a serviciilor prestate este de 103 luni, pentru fiecare. Valoarea contractelor de consultanță și supervizare pentru LOTUL 1 CLUJ NAPOCA – AGHIREȘ este de 13.383.766,55 lei, fără TVA, iar pentru LOTUL 2  AGHIREȘ – POIENI este de 15.758.546,63 lei, fără TVA”, arată CFR Infrastructură.

Contractul pentru reabilitarea/electrificarea primului lot a fost semnat în decembrie 2022 cu Asocierea Alstom – Arcada iar pentru lotul 2 Arcada este lider în asociere.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Magistrala feroviară dintre Cluj-Napoca, Oradea şi vama cu Ungaria are o lungime de 166 de kilometri, mai multe poduri au o durată de viaţă depăşită (peste 100 de ani), starea generală este de degradare cu alunecări de teren, iar instalaţiile au o pronunţată uzură fizică şi morală, fiind la limita critică de încadrare în condiţiile tehnice, notează Ministerul Transporturilor în Nota de Fundamentare a proiectului pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici.

Singurul lot încă neatribuit dintre cele opt mari contracte feroviare finanțate prin PNRR este Lotul 1 al Magistralei 100 Caransebeș – Timișoara – Arad.

Comentarii

  1. Sutostrazi nu,
    Cale ferată la fel,
    Supervizarea lucrărilor se face fara sa avem semnat contract.
    Specialitatea casei!
    Romania lucrului bine facut!🤣🤣

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.