Telekom România implementează o soluție furnizată de Oracle, care le va permite utilizatorilor să primească actualizări în timp real, ruta și timpul estimat de sosire ale tehnicianului alocat solicitării lor, direct din aplicația mobilă, anunță reprezentanții companiei. Așteptările consumatorilor aflate intr-o continua schimbare au forțat organizațiile, indiferent de dimensiuni sau industrie, să reconsidere modelul tradițional de business și felul în care își deservesc clienții.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Datorită noilor tehnologii și a modelelor revoluționare de business, așteptările consumatorilor s-au maximizat în toate industriile, motivează cei de la Telekom. Utilizatorii sunt acum obișnuiți să comunice pe canale multiple, să interacționeze în timp real cu brandurile și să primească răspunsuri rapide pentru problemele și solicitările lor. Aceste modificări s-au accelerat odată cu declanșarea pandemiei, și astfel, Telekom România a trebuit să regândească felul în care îi asistă pe cei care apelează la serviciul de reparații.

Oracle Field Service oferă asistență continuă pe durata zilei de lucru a unui tehnician, ajutându-i și pe cei 1.500 de angajați ai Telekom România să-și organizeze activitatea de teren, pentru o eficiență mai bună și finalizarea sarcinilor la timp, spun reprezentanții companiei.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

Soluția se bazează pe capacitățile de învățare automată: ML procesează complexitatea problemei, distanța, cea mai eficientă rută, nivelul de cunoștințe și expertiză ale tehnicienilor disponibili să intervină, astfel încât să aloce persoana potrivită, la momentul potrivit, pentru sarcina potrivită, în doar câteva minute, fără intervenția vreunui supraveghetor.

„Așteptările consumatorilor aflate intr-o continua schimbare au forțat organizațiile, indiferent de dimensiuni sau industrie, să reconsidere modelul tradițional de business și felul în care își deservesc clienții. Pandemia globală a impulsionat multe companii să grăbească acest proces și să creeze experiențe memorabile pentru clienți, precum și noi fluxuri de venit și oferte inovatoare de servicii”, a punctat Panagiotis Pantazis, Oracle Applications Sales Leader pentru Grecia, România, Cipru și Malta.