Pe lângă faptul că lipsesc oaspeții, nu există suficienți bucătari și personal de curățenie, a declarat în cadrul unei emisiuni transmise de InfoRádió președintele Asociației Hotelurilor și Restaurantelor din Ungaria.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Hotelierii din Budapesta depun mari eforturi pentru a minimaliza cel puțin pierderile, de exemplu oferă diferite facilități oamenilor de afaceri, a mai spus Tamás Flesch, care a adăugat: ”Acestea sunt acțiuni suplimentare, deoarece o activitate reală nu prea poate să aibă loc în prezent la Budapesta.

Situația este cu totul alta în mediul rural, fiindcă oamenii au început să se orienteze spre destinații interne, astfel că turismul rural în această vară pare promițător. Însă 75-80% din turismul intern este asigurat de ani de zile de locuitorii Budapestei.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

În cazul Budapestei trebuie profitat de orice oportunitate, fie prin programul Restart, fie prin diferite acțiuni de marketing lansate de Agenția de Turism din Ungaria, respectiv prin oaspeții interni ai hotelierilor, vizați de ei înșiși, dar fără străini, la nivelul Budapestei nu poate fi făcut un plan din punct de vedere turistic”.

Președintele asociației crede că deocamdată nu vor veni turiști de peste ocean, de aceea trebuie să se bazeze invariabil pe oaspeții europeni, care înainte de pandemie cu noul coronavirus au reprezentat 80-85% din turismul Budapestei.

Tamás Flesch a apreciat drept dramatică situația din industria hotelieră, spunând că lipsa forței de muncă este atât de mare încât de multe ori directorii fac curățenie, și nu sunt nici bucătari, cu toate că încă nu a început cu adevărat migrarea forței de muncă în rândul specialiștilor ungari spre Europa de Vest.

Lipsa mare a forței de muncă poate fi explicată – în opinia lui Tamás Flesch – prin plecarea multor tineri din turism din cauză că există o neîncredere față de acest domeniu.

Sursa: Nepszava/ Rador/ Traducerea: Rozália Gănciulescu