Heineken NV, al doilea producător mondial de bere, a raportat luni câştiguri peste estimări în primul semestru din 2021, dar a avertizat că în a doua parte a anului se va confrunta cu dificultăţi, din cauza majorării costurilor şi a efectelor pandemiei de coronavirus (COVID-19) pe principalele sale pieţe, transmite agenția Reuters, citată de Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Compania olandeză, care produce sortimente ca Heineken, Tiger şi Sol, a anunţat că profitul operaţional înainte de elementele excepţionale s-a dublat la 1,63 miliarde de euro (1,93 miliarde de dolari) în primele şase luni din acest an, în timp ce analiştii se aşteptau la 1,22 miliarde de euro.

“Am înregistrat rezultate solide în primul semestru din 2021, dar există motive să fim prudenţi, rezultatele urmând să rămână sub nivelul de dinaintea pandemiei pe ansamblul acestui an”, a afirmat directorul general, Dolf van den Brink.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

Unul din factori este pandemia, cel mai semnificativ impact fiind resimţit pe pieţele cheie din Africa şi Asia. Creşterea preţurilor la materiile prime va afecta Heineken în a doua parte a lui 2021, dar şi în 2022, a avertizat producătorul de bere.

Anterior, Heineken estima o îmbunătăţire a condiţiilor de pe piaţă în semestrul doi din 2021, în funcţie de evoluţia campaniei de vaccinare.

Grupul Heineken are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere şi cidru internaţionale, regionale, locale şi de specialitate.

În România, compania oferă un portofoliu divers de mărci de bere şi cidru, câteva dintre acestea fiind produse în cele patru fabrici locale (din Constanţa, Craiova, Târgu Mureş şi Miercurea Ciuc). Fabricile din România au peste 1.100 de angajaţi şi se aprovizionează de la furnizori locali cu peste 70% din ingrediente.