Lucările pentru construirea primului lot al Autostrăzii A 0 București-Nord vor începe în această vară, înainte de termenul din contract, octombrie 2024.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Asocierea Pizzarotti-Retter va depune proiectul pentru obținerea Autorizației de Construire săptămâna aceasta, a anunțat duminică, 31 martie 2024, secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu. Contractul pentru lotul 1 A 0 Nord a fost semnat în septembrie 2023, iar ordinul pentru începerea proiectării (12 luni) a fost dat începând cu octombrie 2023. Anterior, Economedia anunțase termenul de 25 martie pentru depunerea PAC (detalii aici).

,,Constructorul va depune săptămâna viitoare (n.r 1-7 aprilie) documentația tehnică pentru obținerea Autorizației de Construire necesară începerii execuției lucrărilor înainte de termenul prevăzut în graficul contractual. ” -Ionel Scrioșteanu.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Termenul de realizare este de 34 de luni, 12 proiectare și 22 execuție, iar pe Lotul 1 Joița (A1) – Corbeanca (DN 1) sunt prevăzute 10 structuri din care două pasaje lungi: un pasaj de 733 de metri peste Calea Ferată și DN 7 București – Pitești, respectiv un pod cu o lungime de 650 de metri peste râul Colentina și Magistrala CFR București – Brașov. Va fi al doilea șantier pentru infrastructura mare a constructorilor din Italia și România, după primul lot al Autostrăzii Moldovei A7 Ploiești-Mizil (21 km.) care ar urma să fie inaugurat în toamna 2024.

Lotul 1 Pizzarotti-Retter de pe A 0 Nord se va continua la est cu Lotul 2 UMB deschis la sfârșitul anului trecut (10 din cei 19 km.), iar la vest cu Lotul 3 de pe A 0 Sud, lotul Aktor care, încă are șanse de finalizare în decembrie 2024. Loturile constructorilor CCECC (China) și UMB, între Afumați, Pantelimon-Cernica și A 2 au termene de execuție 18 luni de la emiterea ordinului pentru începerea lucrărilor.

Oficialii din Ministerul Transporturilor au promis finalizarea întregului inel al Autostrăzii Bucureștiului A 0 (102 km.) cel mai târziu în 2026.