Autostrada București Nord : Pizzarotti-Retter începe lucrările pe lotul A1-DN 1 Corbeanca înainte de termenul din contract. Proiectul pentru obținerea Autorizației de Construire va fi depus săptămâna aceasta

A0 Lot 1 Nord

Lucările pentru construirea primului lot al Autostrăzii A 0 București-Nord vor începe în această vară, înainte de termenul din contract, octombrie 2024.

Asocierea Pizzarotti-Retter va depune proiectul pentru obținerea Autorizației de Construire săptămâna aceasta, a anunțat duminică, 31 martie 2024, secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu. Contractul pentru lotul 1 A 0 Nord a fost semnat în septembrie 2023, iar ordinul pentru începerea proiectării (12 luni) a fost dat începând cu octombrie 2023. Anterior, Economedia anunțase termenul de 25 martie pentru depunerea PAC (detalii aici).

,,Constructorul va depune săptămâna viitoare (n.r 1-7 aprilie) documentația tehnică pentru obținerea Autorizației de Construire necesară începerii execuției lucrărilor înainte de termenul prevăzut în graficul contractual. ” -Ionel Scrioșteanu.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Termenul de realizare este de 34 de luni, 12 proiectare și 22 execuție, iar pe Lotul 1 Joița (A1) – Corbeanca (DN 1) sunt prevăzute 10 structuri din care două pasaje lungi: un pasaj de 733 de metri peste Calea Ferată și DN 7 București – Pitești, respectiv un pod cu o lungime de 650 de metri peste râul Colentina și Magistrala CFR București – Brașov. Va fi al doilea șantier pentru infrastructura mare a constructorilor din Italia și România, după primul lot al Autostrăzii Moldovei A7 Ploiești-Mizil (21 km.) care ar urma să fie inaugurat în toamna 2024.

Lotul 1 Pizzarotti-Retter de pe A 0 Nord se va continua la est cu Lotul 2 UMB deschis la sfârșitul anului trecut (10 din cei 19 km.), iar la vest cu Lotul 3 de pe A 0 Sud, lotul Aktor care, încă are șanse de finalizare în decembrie 2024. Loturile constructorilor CCECC (China) și UMB, între Afumați, Pantelimon-Cernica și A 2 au termene de execuție 18 luni de la emiterea ordinului pentru începerea lucrărilor.

Oficialii din Ministerul Transporturilor au promis finalizarea întregului inel al Autostrăzii Bucureștiului A 0 (102 km.) cel mai târziu în 2026.

 

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Ce sa zicem… in anul de alegeri totul este posibil, se devanseaza calendarul in mod magic. Apoi aterizam cu aktorii sa tragem de ei in vesnicie

    • Acolo sunt spagile, incearca sa scoti o autorizatie pentru tine acasa nu dai drepturile te tine si un an si nu ti-o da

  2. Dè ce le mai dati 12 luni pentru proiectare daca deja vor depune pentru autorizatie de construire ?? Acel DTAC prin lege este parte din DT, adica din proiect !!

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.