Lucările pentru construirea primului lot al Autostrăzii A 0 București-Nord vor începe în această vară, înainte de termenul din contract, octombrie 2024.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Asocierea Pizzarotti-Retter va depune proiectul pentru obținerea Autorizației de Construire săptămâna aceasta, a anunțat duminică, 31 martie 2024, secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu. Contractul pentru lotul 1 A 0 Nord a fost semnat în septembrie 2023, iar ordinul pentru începerea proiectării (12 luni) a fost dat începând cu octombrie 2023. Anterior, Economedia anunțase termenul de 25 martie pentru depunerea PAC (detalii aici).

,,Constructorul va depune săptămâna viitoare (n.r 1-7 aprilie) documentația tehnică pentru obținerea Autorizației de Construire necesară începerii execuției lucrărilor înainte de termenul prevăzut în graficul contractual. ” -Ionel Scrioșteanu.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Termenul de realizare este de 34 de luni, 12 proiectare și 22 execuție, iar pe Lotul 1 Joița (A1) – Corbeanca (DN 1) sunt prevăzute 10 structuri din care două pasaje lungi: un pasaj de 733 de metri peste Calea Ferată și DN 7 București – Pitești, respectiv un pod cu o lungime de 650 de metri peste râul Colentina și Magistrala CFR București – Brașov. Va fi al doilea șantier pentru infrastructura mare a constructorilor din Italia și România, după primul lot al Autostrăzii Moldovei A7 Ploiești-Mizil (21 km.) care ar urma să fie inaugurat în toamna 2024.

Lotul 1 Pizzarotti-Retter de pe A 0 Nord se va continua la est cu Lotul 2 UMB deschis la sfârșitul anului trecut (10 din cei 19 km.), iar la vest cu Lotul 3 de pe A 0 Sud, lotul Aktor care, încă are șanse de finalizare în decembrie 2024. Loturile constructorilor CCECC (China) și UMB, între Afumați, Pantelimon-Cernica și A 2 au termene de execuție 18 luni de la emiterea ordinului pentru începerea lucrărilor.

Oficialii din Ministerul Transporturilor au promis finalizarea întregului inel al Autostrăzii Bucureștiului A 0 (102 km.) cel mai târziu în 2026.