Producerea de maşini chinezeşti în Italia ar putea forţa Stellantis să ia unele decizii dificile, inclusiv închiderea de fabrici, spune șeful grupului

fabrica mirafiori ford stellantis Sursa foto: Stellantis

Producerea de maşini chinezeşti în Italia ar putea forţa Stellantis să ia unele decizii dificile, inclusiv închiderea de fabrici, a declarat miercuri şeful grupului franco-italian, singurul mare producător auto din Italia, transmite agenția Reuters, citată de News.ro.

Guvernul italian a spus că este în discuţii cu Tesla şi producătorii auto chinezi, inclusiv Chery Auto, pentru a-l atrage pe unul dintre ei să producă în Italia şi să crească producţia naţională de automobile, după ani de declin.

”Dacă cineva doreşte să introducă competiţia chineză, ar fi responsabil pentru deciziile nepopulare care ar putea fi luate. Dacă suntem sub presiune, singurul lucru pe care l-am putea face este să ne accelerăm eforturile de a creşte productivitatea pentru a fi competitivi”, a declarat CEO-ul Stellantis, Carlos Tavares, la un eveniment la Torino.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

El a arătat că Stellantis va pierde probabil cotă de piaţă şi volume de vânzări.

”Atunci s-ar putea să nu avem nevoie de atâtea fabrici ca acum. Suntem gata de luptă, dar într-o luptă există victime”, a spus el.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Tavares a spus că speculaţiile că Stellantis ar dori să se retragă din Italia sunt ”ştiri false”.

”Investim masiv în Italia”, a spus Tavares, care în ultimele luni a intrat în conflict cu guvernul italian cu privire la nivelurile de producţie ale grupului în ţară.

El a anunţat că producătorul auto va extinde producţia celui mai bine vândut automobil de oraş pe benzină, Fiat Panda, până în 2030, în încercarea de a aduce clienţilor accesibilitate.

Versiunea cu motor cu ardere internă a Panda, care este produsă în Pomigliano d’Arco, lângă Napoli, ar urma să fie eliminată treptat în 2027, în timp ce o versiune nouă, electrificată, a vehiculului este aşteptată să fie lansată la sfârşitul acestui an.

Tavares a vorbit la un eveniment de inaugurare a unităţii Stellantis pentru producţia de transmisii eDCT (electrificate cu dublu ambreiaj) pentru vehicule electrice hibride şi hibride plug-in, la complexul Mirafiori al grupului din Torino.