BMW urmează să prezinte noua electrică BMW i5 în 2023 și va avea, de asemenea, o variantă M. Principalii rivali par a fi Mercedes EQE și Audi A6 e-tron.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Site-ul german Focus Online susține că modelul i5 se va baza pe tehnologia e-drive, care este aceeași unitate utilizată în iX3 sau în cele două noi modele i4 și iX.

Conform raportului, i5 nu se va mai baza pe generația actuală a Seriei 5 cu denumirea internă G30, ci pe noua generație G60, care urmează să fie prezentată în toamna anului 2023 – ca motor cu combustie și electric. Acest lucru este posibil datorită platformei CLAR a familiei germane, care permite deja i4-ului să funcționeze paralel cu variantele de motor cu ardere ale Seriei 4, inclusiv Seria 4 Gran Coupé. I4 împarte, de altfel, cea mai mare parte a caroseriei cu acesta din urmă.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Datele tehnice posibile pentru un i5 nu sunt menționate în raport, doar puterea unei viitoare versiuni M se spune că este mai mare de 700 CP, echivalent cu 515 kW. De asemenea, setul de baterii BMW este conceput pentru celule prismatice, dar modulele pot găzdui celule de diferite dimensiuni și cu compoziții chimice diferite.

Potrivit Focus Online, interiorul i5 se va baza pe iX și i4. Cu afișajul curbat și consola centrală cu tastaturi sensibile la atingere în loc de butoane fizice, cabina ar trebui să fie mai puristă decât cea din ​​seria 5 actuală – dar probabil nu la fel de avangardistă ca iX-ul.

Când i5 va fi prezentat la sfârșitul anului 2023 și probabil va intra pe piață în 2024, acesta va concura împotriva deja prezentate Mercedes EQE și Audi A6 e-tron. În ciuda numelui modelului A6, A6 e-tron nu va avea nimic în comun cu seria familiară de motoare cu ardere, deoarece se bazează pe platforma EIP pur electrică. EQE, omologul electric al clasei E, se bazează, de asemenea, pe o platformă BEV.