Mai multe branduri din România au decis să facă real-time marketing și să comunice cu clienții pe tema alegerilor prezidențiale și a rezultatelor care au trimis în turul doi un candidat pro-rus care face declarații controversate.
Barul și restaurantul J’ai Bistrot din Capitală a publicat o doză de Pepsi cu „noua formulă ZERO NANOCHIP”. Amintim că candidatul pro-rus Călin Georgescu, clasat pe primul loc în turul I al alegerilor prezidențiale, a declarat în urmă cu o lună, la un podcast, că sucurile carbogazoase, precum Fanta și Pepsi, conțin nanocipuri, iar odată consumate „intră în tine ca într-un laptop”.
Brandul de covrigei sărați Toortitzi a îndemnat cetățenii la vot printr-o campanie care arată că fiecare vot contează. În acest sens, compania a „creat” în mod ironic un sortiment de covrigei cu aroma „nu contează, a ales altcineva pentru tine”.
„HAI LA VOT!
Nu îi lăsa pe alții să aleagă pentru tine. #toortitzisavurosdesinceri”, a fost mesajul companiei.
Compania de recrutare Lugera & Makler Romania a postat următorul mesaj ironic la adresa candidatului pro-rus Călin Georgescu, care a chemat marți jurnaliștii la o conferință de presă, dar ulterior nu a dorit să răspundă la nicio întrebare: „Dacă aplici pentru un job, ajungi la interviu, dar refuzi să răspunzi la întrebările pe care le primești, atunci probabil că nu ești persoana potrivită pentru jobul respectiv”.