Retailerul Metro a adunat în ultimul an în platforma „Vis de antreprenor” zeci de povești reale despre curajul, determinarea și provocările antreprenorilor români din HoReCa și comerțul tradițional.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Platforma a devenit un spațiu în care proprietarii de afaceri au împărtășit experiențele lor reale – de la începuturile pline de speranță, la obstacolele întâlnite și lecțiile învățate pe parcurs.
Și Economedia a spus poveștile unora dintre acești antreprenori. De la românul care a adus gusturile exotice în farfuriile din Constanța, la povestea unei antreprenoare care a renunțat la cei 17 ani din Italia pentru a paria totul pe o afacere în România sau la bucătarul care a riscat toate economiile pentru a deveni antreprenor.
Antreprenorii au vorbit despre drumul lor de la vis la realitate, despre eforturile necesare pentru a-și transforma ideile în afaceri sustenabile și despre momentele în care au fost aproape să renunțe. Unii sunt români reveniți din diaspora sau au mizat pe dezvoltarea afacerilor locale.