Cifrele care arată cât de mare este eșecul Cybertruck pentru Tesla: stoc de 2.400 de unități în SUA, declin de 32,5% al vânzărilor în primele două luni ale anului / Expert în branding: Vehiculul este acum simbolul de facto al „fascismului american”

Andrei Manole apr. 15, 2025 0 comentarii 2842 vizualizări
vehicule tesla cybetruck intr-o parcare Sursa foto: Patrick T. Fallon / AFP / Profimedia

Tesla Cybertruck, în ciuda designului său „recognoscibil”, se confruntă cu probleme semnificative de vânzări. Tesla a acumulat Cybertruck-uri nevândute în valoare de aproximativ 200 de milioane de dolari în SUA (care se traduce în aproximativ 2.500 de unități nevândute), ceea ce a dus la o reducere a producției, transmite New Atlas.

Cifrele de vânzări pentru lunile ianuarie și februarie au înregistrat o scădere de 32,5%, ajungând la doar 2.619 unități în SUA, cu mult sub proiecția inițială a lui Elon Musk de până la 250.000 de vânzări anuale. În primul său an complet, 2024, au fost vândute în total doar aproximativ 40.000 de unități.

Această scădere a vânzărilor are loc alături de alte probleme, inclusiv numeroase rechemări în service, una recentă afectând peste 46.000 de vehicule din cauza unor piese slăbite. Refuzul Tesla de a accepta Cybertruck-uri ca vehicule de schimb și o scădere de 55% de la an la an a prețurilor unităților de ocazie agravează și mai mult problema.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Elon Musk a recunoscut că nu a făcut „niciun fel de cercetare de piață” înainte de lansarea vehiculului. El a susținut că „camionetele au fost aceleași timp de 100 de ani”, iar Cybertruck „nu seamănă cu nimic altceva”. Cu toate acestea, este posibil ca designul neconvențional al vehiculului să nu se alinieze cu nevoile tradiționale ale cumpărătorilor de astfel de vehicule.

Unii specialiști în marketing au sugerat renunțarea la Cybertruck ca parte din măsurile de redresare a companiei Tesla. Vehiculul este văzut ca un simbol al decăderii mărcii. „Este acum simbolul de facto al «fascismului american», așa cum unii numesc viziunea lui Musk pentru viitor”, a remarcat expertul în branding Marty Neumeier.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.