Vânzările globale în restaurantele McDonald’s care sunt deschise de cel puțin un an au depășit așteptările Wall Street pentru al doilea trimestru din 2025, deoarece meniurile accesibile și promoțiile au atras clienți atenți la buget, care încearcă să-și maximizeze fiecare ban în acest context economic incert, potrivit Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Cererea puternică din Statele Unite și piețele internaționale a determinat o creștere de 3,8% a vânzărilor globale, peste așteptările inițiale de 2,4%. Profitul net ajustat s-a situat la 2,29 miliarde de dolari sau 3,19 dolari pe acțiune, în creștere cu 7% față de anul trecut, potrivit datelor compilate de Bursa de Valori din Londra. Acțiunile companiei cu sediul în Chicago, Illinois, au crescut cu aproximativ 3% în premarket.

Lanțurile de fast-food se confruntă cu o concurență tot mai intensă, pe măsură ce companii precum McDonald’s, Domino’s Pizza și Yum Brands, deținătorul Taco Bell, pun la dispoziție oferte de meniuri la prețuri avantajoase.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

Pentru a stimula vânzările, McDonald’s a lansat în SUA, în aprilie, o ofertă de Happy Meal pe o perioadă limitată, atât pentru copii, cât și pentru adulți, legată de promovarea filmului „Minecraft”. În mai, a introdus permanent în meniu McCrispy Chicken Strips. Aceste promoții se adaugă ofertei de masă de 5 dolari și promoției „cumperi una, adaugi una pentru 1 dolar” lansate anul trecut.

Pentru al doilea trimestru, McDonald’s a depășit performanța categoriei mai largi a restaurantelor de tip fast-food, cu o creștere a vizitelor de 0,8% față de anul trecut, comparativ cu o scădere de 0,7% în sectorul QSR (quick-service restaurants-restaurante cu vânzare rapidă), potrivit datelor furnizate de firma de monitorizare a traficului Placer.ai.

Lansarea Snack Wraps pe 10 iulie a impulsionat vizitele în restaurantele din SUA la începutul celui de-al treilea trimestru, spune analistul Placer.ai, R.J. Hottovy.

Vânzările din restaurantele din SUA, cea mai mare piață a McDonald’s, au crescut cu 2,5%, comparativ cu o scădere de 0,7% în urmă cu un an, în timp ce vânzările din segmentul de afaceri în care restaurantele sunt operate de parteneri locali au crescut cu 5,6%, fiind conduse de Japonia, iar vânzările pe piețele internaționale au crescut cu 4%, datorită unei redresări a cererii în Marea Britanie, Canada și Franța.