Taco Bell, operat de Sphera Franchise Group, deschide o nouă locație în Promenada Mall din București. Este al 6-lea restaurant din Capitală și al 17-lea magazin la nivel național, iar investiția totală pentru acest proiect s-a ridicat la aproximativ 500.000 de euro.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Restaurantul este situat la etajul 2, în zona de food court a mallului, pe Calea Floreasca nr. 246B, sector 1. Unitatea are o suprafață de peste 110 mp, este operată de o echipă de aproximativ 20 de angajați și funcționează zilnic între orele 10:00 și 22:00. Clienții pot servi preparatele la fața locului, pot comanda pentru acasă prin platformele de comenzi online, prin serviciul Click & Collect sau pot opta pentru takeaway.
„Ne bucurăm să inaugurăm primul restaurant din 2025 în Promenada Mall. Am observat că românii, mai ales tinerii, sunt din ce în ce mai atrași de bucătăria de inspirație mexicană și asta ne motivează să continuăm extinderea. Alegerea acestei locații ne ajută să fim mai aproape de comunitatea noastră și să înțelegem mai bine ce își doresc clienții. Rezultatele din marile orașe ne arată că suntem pe drumul cel bun, iar asta ne dă încredere pentru planurile noastre de viitor. De aceea, rămânem concentrați pe creștere și pe îmbunătățirea experienței pe care o oferim oamenilor care aleg Taco Bell”, spune Daniel Basalău, Director General Taco Bell România.
În cadrul Taco Bell Promenada Mall, venitul net la care poate ajunge un Crew Member (Lucrător Bucătărie sau Casier) este de 3.600 lei din a 3-a lună de colaborare (pentru program full time). Suma include salariul de bază, tichetele de masă și bonusuri sau prime acordate conform criteriilor interne. Angajarea nu este condiționată de experiența anterioară de lucru.
Lansat în România în 2017, Taco Bell a devenit al treilea brand din portofoliul Sphera Franchise Group, alături de KFC, Pizza Hut și Cioccolatitaliani. În prezent, rețeaua se extinde în 10 orașe: București, Brașov, Constanța, Cluj-Napoca, Sibiu, Timișoara, Ploiești, Bacău, Iași și Craiova.
Grupul a avut vânzări de 50,1 milioane de lei, în creștere cu 18,4%. De asemenea, profitul a crescut cu peste 3 ori mai mult și a ajuns la un profit operațional de 4,7 milioane de lei, în creștere cu 49,7%.