Jurnaliștii de la publicația britanică de specialitate Top Gear au testat Dacia Bigster Hibrid.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

“A fost o lună mare pentru Bigster. De la sediul central din Lincolnshire, dus-întors la Glasgow, dus-întors la Manchester, călătorii dus-întors la Oxford și Birmingham, acasă-Ramsgate-Worcestershire… și înapoi. Plus inevitabilele drumuri de câteva ori la Gatwick și Heathrow. Așadar, aproximativ 3.200 de mile (5.150 km) în ultimele patru săptămâni.”, a descris autorul articolului, pe scurt, călătoriile pe care le-a făcut cu Bigster.

Lucruri de lăudat

  • Sistem Hibrid Impresionant: Motorul hibrid de 1,8 litri (de la Horse Technologies) este lăudat pentru eficiență.
    • Sistemul combină un motor termic de 107 CP, o baterie de 1,4 kWh, o cutie de viteze fără ambreiaj și două motoare electrice (unul de 50 CP și un demaror/generator).
    • Pornirea de pe loc se face întotdeauna în mod electric (EV).
    • Recuperează energia foarte eficient în timpul frânării.
    • Cutia de viteze jonglează inteligent între patru trepte pentru motorul termic și două pentru motorul electric, asigurând o alternare fluidă între modurile de propulsie.
  • Eficiență: Consumul nu scade sub 5,54 l/100 km, chiar dacă este condus cu viteză pe autostradă. Este și mai eficient în trafic stop/start din oraș, unde funcționează aproape exclusiv în modul EV.
  • Preț: Prețul de 26.000 de lire sterline (în configurația testată) este considerat un mare avantaj, în comparație cu alte mașini noi.

Neajunsuri minore

  • Scaune: Scaunele ar putea oferi un sprijin mai bun pentru persoanele cu o constituție fizică mai robustă..
  • Calitatea la Interior: Există mici scârțâituri ale ornamentelor din bord.
  • Camera de marșarier: Rezoluția este foarte mică.

În concluzie, autorul este foarte mulțumit de mașină, sistemul hibrid fiind punctul forte major, alături de prețul competitiv.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

“În general, însă, este greu să nu fii impresionat. Și partea cea mai bună? Când le spui oamenilor că mașina costă 26.000 de lire sterline în această configurație, ei sunt cu adevărat șocați. Având în vedere că totul pare să fie cu cel puțin 10.000 de lire mai mult decât ai crede, acesta este un mare câștig.”

SPECIFICAȚII CHEIE

SPECIFICAȚIE Dacia Bigster Hibrid
MOTOR 1793cc
CP (BHP) 152.9 cp
0-100 km/h (0-62 mph) 9.7s