Magazinul online home&deco Bonami a făcut afaceri de 10 milioane de euro în România, în 2021. Compania se aşteaptă la creşterea preţurilor la transport şi materiale

Bonami

Bonami, retailerul online ceh cu mobilier şi accesorii pentru casă, a realizat o cifră de afaceri de 10 milioane de euro în 2021 şi anunţă că va începe să proiecteze propriile produse.

„Am investit peste 4 milioane de euro în magazine, extinderea depozitelor şi extinderea companiei pe 4 noi pieţe. Anul trecut, Bonami a primit peste 2,7 milioane de produse în depozitele sale şi şi-a extins suprafaţa depozitului cu 10.000 m2, până la cei 55.000 m2 actuali. Bonami continuă să fie o companie profitabilă, ce îşi susţine investiţiile din propriile resurse”, a menţionat Pavel Vopařil, CEO Bonami, potrivit News.ro.

2021 a marcat şi extinderea în noi ţări, Bonami adăugând în portofoliul său 4 noi pieţe: Letonia, Lituania, Croaţia şi Slovenia.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

„Creşterea înregistrată de companie pe toate pieţele sale a fost de 25%. Piaţa românească a stagnat, după o creştere de 40% în anul precedent. Cifra de afaceri în 2021, în România, a fost de 10 milioane de euro”, a anunţat compania.

În ceea ce priveşte preferinţele românilor, aceştia au ales să cumpere mobilier pentru grădină, o consecinţă a timpului petrecut acasă. Categoria de mobilier a înregistrat cele mai mari vânzări, la nivel de companie.

Anul acesta Bonami se aşteaptă la posibile complicaţii în lanţul de aprovizionare şi la creşterea preţurilor la transport şi materiale. Din acest motiv, compania îşi doreşte să se concentreze pe integrarea verticală astfel încât să aibă sub control întreg lanţul de producţie, pentru a putea oferi clienţilor produse la un nivel superior de calitate.

„Am decis că trebuie să ne bazăm pe noi înşine în multe părţi ale lanţului de aprovizionare. Drept urmare, dorim să avem mai mult control atât asupra transportului, cât şi asupra produselor în sine. De aceea ne vom extinde gama cu noi categorii, vom începe să proiectăm noi înşine unele produse. Ne-am extins cu succes anul trecut pe 4 noi pieţe, ce au crescut destul de rapid, aşa că ne vom concentra cu siguranţă şi asupra lor, pentru a adăuga servicii, oferte de produse şi conţinut relevante”, a spus Pavel Vopařil.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: