OFICIAL Primii kilometri ai Drumului Expres Craiova – Pitești se deschid joi, 21 aprilie. Cu ce viteză se va circula pe Centura Balș (19 km)

UMB Centura Balș

Primii kilometri de Drum Expres din România se deschid circulației joi, 21 aprilie, a anunțat sâmbătă secretarul de stat în Ministerul Transporturilor Ionel Scrioșteanu, după o verificare pe șantier.

Este vorba despre prima jumătate a lotului 2, adică 19 kilometri între Robănești (Dolj) și Piatra Olt (jud. Olt), care include Centura Balș. Nu este foarte clar însă când va fi deschisă și a doua jumătate a lotului 2 (Centura Slatina), unde constructorul român UMB trebuie să rezolve „problema” pasajului de cale ferată de la Găneasa.

„Primii kilometri de Drum Expres, construiți în România vor fi dați în trafic joi
Am făcut astăzi ultima vizită pe șantierul Drumului Expres Craiova – Pitești, înainte de recepția și darea în folosință a Lotului 1 al Tronsonului 2, care va asigura preluarea traficului în zona orașului Balș.
Este vorba despre primii 18,5 km din Drumul Expres Craiova – Pitești, respectiv Lot 1 km 17+700 – km 36+200 din Tronsonul 2.
După deschiderea circulației rutiere, accesul pe acest lot se va face astfel:
pe relația Craiova-Pitești, accesul se face din DN65, prin sensul giratoriu executat în apropiere de Balș
pe relația Pitești-Craiova, accesul se va face prin sensul giratoriu construit pe DN65, spre localitatea Piatra Olt
În scurt timp vom da în trafic și Lotul 2 al Tronsonului 2”, a transmis Scrioșteanu.
UMB a montat deja indicatoarele rutiere cu limita maximă de viteză 100 km/h., dar este posibil ca în câteva zile să se aplice noua lege votată miercuri în Parlament și trimisă la Președinte pentru promulgare prin care limita de viteză pe Drumurile Expres să crească la 120 km/h.
„Veste extraordinară pentru infrastructura din România: Viteza de circulație pe drumurile expres va fi de 120 km/h. Votul de astăzi a venit fix la timp pentru că, săptămâna viitoare, vor fi dați în circulație primii kilometri de drum expres din România. E vorba de un lot de 18 km din DEx12 Craiova – Pitești, ce reprezintă centura de ocolire a orașului Balș. Deși e o mică întârziere pe acest Tronson 2 – calendarul discutat de mine anul trecut prevedea deschiderea întregului tronson de 40km Balș – Slatina până în Paște – deschiderea chiar și parțială este o gură de oxigen pentru traficul din zonă. Mă bucur că, prin ridicarea limitei de viteză pe drumurile expres, DEx12 nu va deveni o capcană de amenzi. Legea merge la promulgare de către președinte, iar acest ultim pas trebuie făcut fără întârziere, așa încât să se întâmple înaintea inaugurării DEx12 de săptămâna viitoare”, a declarat Cătălin Drulă, președintele interimar al USR și inițiator al proiectului.

Fără bandă de urgență și cu viteză maximă limitată la doar 100 km/h

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Cea mai importantă diferență între o autostradă și un Drum Expres este lipsa benzii de urgență. Drumul Expres are un spațiu tip acostament cu o lățime de aproximativ 2 metri, spre deosebire de 3,75 – 3,5 metri banda de urgență. De asemenea, banda de circulație este puțin mai îngustă la Drumul Expres (-25 cm), iar viteza deocamdată, este specifică unui Drum Național European, 100 km/h.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Dezastre naționale cata vreme dezvoltatorii continua sa alimenteze cu bani politicienii si judecătorii corupți.

  2. Felicitari! Iata ca se poate…..constructorii nostri dovedesc ca sunt si ei capabili sa realizeze lucrari de anvergura! Bucuria este cu atat mai mare cu cat sunt realizari in zona noastra a Olteniei…

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.