Instagram își modifică algoritmul de postare și va promova mai mult conținut original

instagram - logo sursa foto: Pexels

Algoritmul Instagram de clasare/ afișate a postărilor va suferi, din nou, modificări, de data aceasta pentru a aduce în faţă conţinutul original şi a „ascunde” cât mai jos preluările şi repostările.

Adam Mosseri, şeful Instagram, a anunţat (pe Twitter) că platforma socială deţinută de Meta va opera în curând o modificare a algoritmului care selectează şi prioritizează postările pe care le văd utilizatorii.

De data aceasta, spune şeful serviciului, modificarea are ca scop promovarea conţinutului original, cel care nu este preluat de la alţi utilizatori ori de pe alte platforme sociale.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Cea de-a doua variantă a devenit în ultima vreme o adevărată problemă de imagine pentru Instagram. De când şi-a lansat clona de TikTok, Reels, aceasta a fost populată cu clipuri preluate de pe reţeaua chineză, cu tot cu watermark. Aceste clipuri sunt ca o reclamă la TikTok făcută direct de principalul rival.

Deşi oficialii Instagram nu menţionează TikTok, este clar că unul dintre scopurile modificării algoritmului este ascunderea cât mai bine a acestor clipuri. Utilizatorii care îşi vor vedea scăzută vizibilitatea din această cauză, vor renunţa, probabil, să mai posteze clipuri pe care le-au pus prima oară pe TikTok.