Algoritmul Instagram de clasare/ afișate a postărilor va suferi, din nou, modificări, de data aceasta pentru a aduce în faţă conţinutul original şi a „ascunde” cât mai jos preluările şi repostările.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Adam Mosseri, şeful Instagram, a anunţat (pe Twitter) că platforma socială deţinută de Meta va opera în curând o modificare a algoritmului care selectează şi prioritizează postările pe care le văd utilizatorii.

De data aceasta, spune şeful serviciului, modificarea are ca scop promovarea conţinutului original, cel care nu este preluat de la alţi utilizatori ori de pe alte platforme sociale.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

Cea de-a doua variantă a devenit în ultima vreme o adevărată problemă de imagine pentru Instagram. De când şi-a lansat clona de TikTok, Reels, aceasta a fost populată cu clipuri preluate de pe reţeaua chineză, cu tot cu watermark. Aceste clipuri sunt ca o reclamă la TikTok făcută direct de principalul rival.

Deşi oficialii Instagram nu menţionează TikTok, este clar că unul dintre scopurile modificării algoritmului este ascunderea cât mai bine a acestor clipuri. Utilizatorii care îşi vor vedea scăzută vizibilitatea din această cauză, vor renunţa, probabil, să mai posteze clipuri pe care le-au pus prima oară pe TikTok.