Instagram își modifică algoritmul de postare și va promova mai mult conținut original

instagram - logo sursa foto: Pexels

Algoritmul Instagram de clasare/ afișate a postărilor va suferi, din nou, modificări, de data aceasta pentru a aduce în faţă conţinutul original şi a „ascunde” cât mai jos preluările şi repostările.

Adam Mosseri, şeful Instagram, a anunţat (pe Twitter) că platforma socială deţinută de Meta va opera în curând o modificare a algoritmului care selectează şi prioritizează postările pe care le văd utilizatorii.

De data aceasta, spune şeful serviciului, modificarea are ca scop promovarea conţinutului original, cel care nu este preluat de la alţi utilizatori ori de pe alte platforme sociale.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Cea de-a doua variantă a devenit în ultima vreme o adevărată problemă de imagine pentru Instagram. De când şi-a lansat clona de TikTok, Reels, aceasta a fost populată cu clipuri preluate de pe reţeaua chineză, cu tot cu watermark. Aceste clipuri sunt ca o reclamă la TikTok făcută direct de principalul rival.

Deşi oficialii Instagram nu menţionează TikTok, este clar că unul dintre scopurile modificării algoritmului este ascunderea cât mai bine a acestor clipuri. Utilizatorii care îşi vor vedea scăzută vizibilitatea din această cauză, vor renunţa, probabil, să mai posteze clipuri pe care le-au pus prima oară pe TikTok.

 

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: