Instagram își modifică algoritmul de postare și va promova mai mult conținut original

instagram - logo sursa foto: Pexels

Algoritmul Instagram de clasare/ afișate a postărilor va suferi, din nou, modificări, de data aceasta pentru a aduce în faţă conţinutul original şi a „ascunde” cât mai jos preluările şi repostările.

Adam Mosseri, şeful Instagram, a anunţat (pe Twitter) că platforma socială deţinută de Meta va opera în curând o modificare a algoritmului care selectează şi prioritizează postările pe care le văd utilizatorii.

De data aceasta, spune şeful serviciului, modificarea are ca scop promovarea conţinutului original, cel care nu este preluat de la alţi utilizatori ori de pe alte platforme sociale.

Cea de-a doua variantă a devenit în ultima vreme o adevărată problemă de imagine pentru Instagram. De când şi-a lansat clona de TikTok, Reels, aceasta a fost populată cu clipuri preluate de pe reţeaua chineză, cu tot cu watermark. Aceste clipuri sunt ca o reclamă la TikTok făcută direct de principalul rival.

Deşi oficialii Instagram nu menţionează TikTok, este clar că unul dintre scopurile modificării algoritmului este ascunderea cât mai bine a acestor clipuri. Utilizatorii care îşi vor vedea scăzută vizibilitatea din această cauză, vor renunţa, probabil, să mai posteze clipuri pe care le-au pus prima oară pe TikTok.

 

sursa foto: Pexels

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *