SUA. Marii retaileri se confruntă cu exces de stocuri și pregătesc promoții și reduceri, pe fondul unei inflații ridicate

cumparaturi, reduceri, sale. sursa foto: pixabay.com

Cumpărătorii sub presiunea inflației ar putea avea parte și de ceva vești bune: promoțiile la televizoare, mobilier, îmbrăcăminte, articole sportive și alte achiziții mari sunt în creștere, transmite CNN Business.

Target (TGT), Walmart (WMT), Best Buy (BBY), Urban Outfitters (URBN) și alți retaileri de top au declarat în ultimele săptămâni că au prea mult stoc pentru unele dintre produsele lor. Drept urmare, ei intenționează să reducă prețurile și să intensifice vânzările la acele articole pentru a elimina excesul.

Acesta marchează o inversare majoră față de cea mai mare parte a anului 2021, când reducerile la articolele mari erau rare pentru consumatori.

Analize Economedia

MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta

Anul trecut, marile lanțuri au renunțat la promoții, deoarece se confruntau cu limitări de aprovizionare  din cauza blocajelor de producție și încetinirilor din porturile globale cheie.

Magazinele și mărcile au putut să vândă mărfuri la prețul întreg consumatorilor care au făcut economii în timp ce stăteau acasă în timpul pandemiei și erau dornici să cheltuiască mult pentru casele și garderoba lor.

Condițiile s-au schimbat în ultimele luni. Unele magazine se bazează pe un inventar în exces de bunuri pe care le-au comandat de la producători cu luni în urmă, cu așteptarea ca cheltuielile consumatorilor să fie ridicate. Dar cererea s-a diminuat pe măsură ce consumatorii simt presiunea din cauza celui mai mare salt anual al inflației din anii 1980.

„Companiile au urmărit cât mai multă marfă posibil pentru a susține cererea, care acum a încetinit”, a declarat Dana Telsey, CEO și director de cercetare la Telsey Advisory Group, într-o notă adresată clienților luni. Reducerile și promoțiile încep să crească, a spus ea.

„Există un surplus de inventar… în general la retail în acest moment”, a declarat marți CEO-ul Urban Outfitters, Richard Hayne. Urban Outfitters va crește promoțiile pentru restul anului și în sezonul de cumpărături de sărbători de iarnă, a spus el.

Target a spus că transporta prea multe produse mari și voluminoase, cum ar fi mobilierul, televizoarele și aparatele de bucătărie în ultimul trimestru și a apreciat greșit cât de extinsă ar fi trecerea consumatorilor către achizițiile de bagaje, jucării și decorațiuni pentru casă.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: