SUA. Marii retaileri se confruntă cu exces de stocuri și pregătesc promoții și reduceri, pe fondul unei inflații ridicate

cumparaturi, reduceri, sale. sursa foto: pixabay.com

Cumpărătorii sub presiunea inflației ar putea avea parte și de ceva vești bune: promoțiile la televizoare, mobilier, îmbrăcăminte, articole sportive și alte achiziții mari sunt în creștere, transmite CNN Business.

Target (TGT), Walmart (WMT), Best Buy (BBY), Urban Outfitters (URBN) și alți retaileri de top au declarat în ultimele săptămâni că au prea mult stoc pentru unele dintre produsele lor. Drept urmare, ei intenționează să reducă prețurile și să intensifice vânzările la acele articole pentru a elimina excesul.

Acesta marchează o inversare majoră față de cea mai mare parte a anului 2021, când reducerile la articolele mari erau rare pentru consumatori.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Anul trecut, marile lanțuri au renunțat la promoții, deoarece se confruntau cu limitări de aprovizionare  din cauza blocajelor de producție și încetinirilor din porturile globale cheie.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Magazinele și mărcile au putut să vândă mărfuri la prețul întreg consumatorilor care au făcut economii în timp ce stăteau acasă în timpul pandemiei și erau dornici să cheltuiască mult pentru casele și garderoba lor.

Condițiile s-au schimbat în ultimele luni. Unele magazine se bazează pe un inventar în exces de bunuri pe care le-au comandat de la producători cu luni în urmă, cu așteptarea ca cheltuielile consumatorilor să fie ridicate. Dar cererea s-a diminuat pe măsură ce consumatorii simt presiunea din cauza celui mai mare salt anual al inflației din anii 1980.

„Companiile au urmărit cât mai multă marfă posibil pentru a susține cererea, care acum a încetinit”, a declarat Dana Telsey, CEO și director de cercetare la Telsey Advisory Group, într-o notă adresată clienților luni. Reducerile și promoțiile încep să crească, a spus ea.

„Există un surplus de inventar… în general la retail în acest moment”, a declarat marți CEO-ul Urban Outfitters, Richard Hayne. Urban Outfitters va crește promoțiile pentru restul anului și în sezonul de cumpărături de sărbători de iarnă, a spus el.

Target a spus că transporta prea multe produse mari și voluminoase, cum ar fi mobilierul, televizoarele și aparatele de bucătărie în ultimul trimestru și a apreciat greșit cât de extinsă ar fi trecerea consumatorilor către achizițiile de bagaje, jucării și decorațiuni pentru casă.