Start-up Tech activ în piața imobiliară vizează o investiție de 1 milion de euro și extinderea în Spania și Dubai

internet-laptop-google-calculator-birou-office-pexels pexels.com

Start-up tech românesc Directimo începe o nouă rundă de finanțare tip seed, în valoare de 1 milion de euro, anunță reprezentanții firmei. O alocare de aproximativ 70% este confirmată de parteneri de business și investitori de tip business angels. De asemenea, fondatorii vizează extinderea internațională.

Directimo reprezintă un instrument de căutare și vizionare online de proprietăți de pe piață prin care cumpărătorii beneficiază și de consultanță integrată în fiecare etapă, pe parcursul întregului proces de achiziție a locuinței.

“Vom accelera dezvoltarea companiei pe piețele internaționale și vom investi în dezvoltarea tehnologiei pentru cumpărători și brokeri”, a declarat Matei Maloș, CEO și co-fondator Directimo.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Cu o experiență de 16 ani în antreprenoriat și imobiliare, Matei Maloș a creat Directimo împreună cu Alexandru Dan, fost CTO al eMag, și o echipă cu experiență în tech marketing, management și vânzări.

Dezvoltarea companiei Directimo  a implicat investiții de peste 1 milion de euro până în prezent. În anul 2021, vânzările totale, ce reprezintă comisioanele generate prin platforma Directimo, au depășit 1,7 de milioane euro în România.

Noua rundă de investiție va avea rolul de a asigura fondurile necesare extinderii pe primele piațe internațională, Dubai și Costa del Sol, precum și pentru adaptarea, scalarea și optimizarea tehnologiei, spun reprezentanții firmei. Astfel, 40% din fonduri vor fi destinate susținerii activității echipei internaționale, 20% vor fi folosite pentru dezvoltarea produsului (sistemul de prospectare și management al ofertelor) și 40% pentru dezvoltarea tehnologiei (sistemul de matchmaking și optimizarea interfețelor pentru cumpărători și brokeri). Procesul de finanțare a început în luna iulie și este prevăzut să se închidă în luna septembrie.

De asemenea, Directimo a fost recunoscut prin acordarea unui grant care permite dezvoltarea unui instrument nou de prospectare a proprietăților, mai spun reprezentanții firmei. Pentru dezvoltarea instrumentelor de prospectare, investițiile vor totaliza peste 500.000 euro până în anul 2024.