PepsiCo crește din nou prețurile la băuturile sale, în contextul în care continuă să se confrunte cu niveluri ridicate ale inflației, scrie Financial Times.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Compania a majorat prețurile la produsele sale la începutul trimestrului curent, a declarat miercuri directorul financiar Hugh Johnston pentru Financial Times, și este dispusă să le majoreze și mai mult atâta timp cât cererea consumatorilor va rămâne la fel de rezistentă ca până acum.

PepsiCo a anunțat miercuri că prețurile pentru portofoliul său de produse, care include băuturile sportive Gatorade și chipsurile Doritos, au crescut în general cu 17% față de anul precedent în cel de-al treilea trimestru. Johnston a declarat că firma se confruntă cu un nivel al inflației care este cu „câteva puncte mai mare” decât creșterile de prețuri, lăsând compania să absoarbă diferența dacă nu se pot face reduceri de costuri compensatorii în alte părți ale activității.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

Volumele de vânzări la nivel mondial au scăzut doar ușor, ceea ce indică toleranța consumatorilor față de produsele mai scumpe.

Datorită creșterilor de preț, compania se așteaptă acum ca veniturile organice, care elimină impactul achizițiilor sau al cesiunilor recente, să crească cu 12% în cursul anului 2022, față de o prognoză anterioară de creștere de 10%. Compania a crescut deja așteptările privind veniturile în aprilie și iulie.