CNSC îi pune frână lui Umbrărescu pe Autostrada Moldovei. UMB nu poate intra pe toată Autostrada Buzău – Focșani pentru că a fost admisă contestația turcilor de la Tekfen pe loturile de mijloc

Dorinel-Umbrarescu-sursa-G4-e1593581140400-640x400

Constructorul român UMB nu poate intra și pe loturile de mijloc ale Autostrăzii Buzău – Focșani după ce Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor a admis parțial contestația turcilor de la Tekfen și a dispus remedierea. În acest context, contractele finanțate prin PNRR pentru loturile de mijloc (67 km) nu pot fi semnate, iar intrarea în șantier (cel puțin pentru lucrări pregătitoare care se pot face și în sezonul rece) se amână. În prezent constructorul român este deja în șantier pe loturile de la „capete”, 5 kilometri la Buzău, respectiv 10 kilometri la Focșani.

O decizie pentru cele două loturi era așteptată încă de la sfârșitul săptămânii, după cum Economedia a scris aici.

„Admite contestația in parte si dispune remedierea”, arată soluția CNSC publicată marți, 8 noiembrie.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Tronsonul 2 (Vadu Pașii – Râmnicu Sărat) are o lungime de 30,8 km și o valoare de 1,31 miliarde de lei fără TVA, iar contractul include construcția a 12 poduri printre care se numără Podul peste Râmnicu Sărat și DN22.

Tronsonul 3 (Râmnicu Sărat – Mândrești Munteni) are o lungime de 36,1 km și o valoare de 1,46 miliarde de lei (fără TVA), iar pe acest tronson vor fi construite 18 poduri și un pasaj, printre care se numără Podul peste DJ 205R și peste pârâul Ramna. Pentru ambele loturi durata de execuție este de 26 de luni.

UMB a depus oferte și pentru toate cele șase loturi ale secțiunilor dintre Focșani, Bacău și Pașcani.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. CNSC o zguduie cu judecarea contestatiei.
    Remedierea remedierii!
    Probabil din cauza pensiilor speciale vor judeca “bine”.
    Pentru statul roman care le da lefuri si pensii babane!
    Sa traiti bine ca A 7 ramane un ciot!🤣

  2. Tot turci?? asa a fost si cu varianta ocolitoare de la Bacau. A castigat firma turceasca fara nici un camion in dotare, numai subcontractori mici.

  3. Auzi, să-l conteste turcii pe dl
    UMB in tara lui Ștefan cel Mare. Rușine lașilor și trădătorilor care sunteți factori de decizie ! Trebuia prin atribuire directă date A7, A8 și A13 d-lui Umbrarescu. Turcii ne-au mai incurcat cu centura Bacăului. Domnule UMB, iertați -ne că ne lăsăm conduși de PROȘTI !

  4. Auzi să te conteste turcii in țara lui Ștefan cel Mare… Rușine lașilor și trădătorilor care sunteți factori de decizie. Turcii ne-au mai incurcat cu centura Bacăului acum ceva timp. S-a pierdut timp prețios. D-le Umbrarescu, iertați -ne că ne lăsăm conduși de PROȘTI !

  5. UMB este o companie de aur,chiar strategica. Nu trebuie sa lăsăm tot felul de instituții de stat sa demo streze ca sunt democrati. Fără discuție trebuia atribuire directa. Acuma,sa speram ca și turcii țin pasul și chiar cred ca pot mai ales dacă aduc și muncitori din Turcia. Pana la urmă avem istorie comuna cu turcii,cu bune și cu rele de câteva secole

    • Ok, ramai parcat și nu te agita prea tare, poate plesnește ceva în tine și mori subit.
      Evident ca oamenii au dreptate, UMB este un constructor puternic în România și trebui sprijinit, prea multe firme vin și contesta decizi și asta duce la blocaje majore și timp pierdut, ți se pare normal ca oricine sa conteste, orice tara își apară industria și fabricile ei și apoi dacă e loc sprijină și alte firme din tari străine…prea mult s-au jucat cei de la CNSC cu evaluările și de cele mai multe ori au ținut în șah multe șantiere…ai idee câți oameni mor zilnic ca merg pe drumu morți?

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.