Constructorul român UMB nu poate intra și pe loturile de mijloc ale Autostrăzii Buzău – Focșani după ce Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor a admis parțial contestația turcilor de la Tekfen și a dispus remedierea. În acest context, contractele finanțate prin PNRR pentru loturile de mijloc (67 km) nu pot fi semnate, iar intrarea în șantier (cel puțin pentru lucrări pregătitoare care se pot face și în sezonul rece) se amână. În prezent constructorul român este deja în șantier pe loturile de la „capete”, 5 kilometri la Buzău, respectiv 10 kilometri la Focșani.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

O decizie pentru cele două loturi era așteptată încă de la sfârșitul săptămânii, după cum Economedia a scris aici.

„Admite contestația in parte si dispune remedierea”, arată soluția CNSC publicată marți, 8 noiembrie.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Tronsonul 2 (Vadu Pașii – Râmnicu Sărat) are o lungime de 30,8 km și o valoare de 1,31 miliarde de lei fără TVA, iar contractul include construcția a 12 poduri printre care se numără Podul peste Râmnicu Sărat și DN22.

Tronsonul 3 (Râmnicu Sărat – Mândrești Munteni) are o lungime de 36,1 km și o valoare de 1,46 miliarde de lei (fără TVA), iar pe acest tronson vor fi construite 18 poduri și un pasaj, printre care se numără Podul peste DJ 205R și peste pârâul Ramna. Pentru ambele loturi durata de execuție este de 26 de luni.

UMB a depus oferte și pentru toate cele șase loturi ale secțiunilor dintre Focșani, Bacău și Pașcani.