Asociația Pro Infrastructură : UMB abia se dezmeticește pe lotul 4 al Autostrăzii București Nord pe care trebuie să-l livreze în octombrie 2025

lotul 4 al Autostrăzii A0 Nord Sursă foto: Asociația Pro Infrastructură

UMB abia se dezmeticește pe lotul 4 al Autostrăzii A0 Nord între A2 (Cernica) și DN3 (Pantelimon) pe care trebuie să-l livreze în octombrie 2025, potrivit Asociației Pro Infrastructură (API), care precizează că acest contrat pe ciotul de doar 4,47 kilometri a fost semnat în urmă cu aproape 4 ani, pe 31.08.2020, și prevede 12 luni de proiectare și 18 de execuție.

„UMB, față în față cu realitatea și pe A0 Nord. În premieră, am filmat complet lotul 4 al Autostrăzii A0 Nord între A2 (Cernica) și DN3 (Pantelimon). UMB abia se dezmeticește pe acest tronson pe care trebuie să-l livreze în octombrie 2025. Atenție, contractul pe ciotul de doar 4,47 kilometri a fost semnat în urmă cu aproape 4 ani, pe 31.08.2020, și prevede 12 luni de proiectare și 18 de execuție. Într-o țară normală ar fi fost gata de mult. Dar revizuirea acordului de mediu a fost tergiversată timp de 3 ani, motivul (real, totuși) fiind impactul semnificativ asupra zonei Lacului Cernica. Lentoarea autorităților a convenit de minune celor de la UMB despre care vă spunem de un an și jumătate că sunt mult peste capacitate”, precizează API.

Asociația spune că lucrările sunt într-un stadiu cvasi-incipient. „Avem un pod neatins, lung cât două zile de post (1,2 km) peste Lacul Cernica, plus un pasaj sănătos peste calea ferată, acesta din urmă fiind autorizat din aprilie 2023 dar care încă este la nivel de fundații”.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

„CNAIR raportează 14% progres fizic, dar este dat în special de grinzile produse (în fabrica pe care UMB a avut-o pe lotul 2 al A0 Nord) și depozitate pe aliniament. Conform contractului, cât și autorizației de construire din urmă cu două luni, termenul de execuție este 18 luni, deci finalizare în octombrie 2025. Vrând-nevrând, UMB se apropie de vremea adevărului și de scadențele contractuale dure, trebuind să livreze în 2024 și 2025 aproximativ 345 (89%) din totalul celor 388 kilometri de autostradă și drum expres pe care-i are momentan în portofoliu”, mai transmite API.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Lotul 4 Cernica/Pantelimon-A 2 :

–Pasaj peste calea ferată București Sud – Oltenița (km 51+077), care are o lungime de 504 m

–Pod pe autostradă peste Lacul Cernica care are o lungime de 1274 m

Lotul 4 Nord al A0 are o lungime de 4,47 km, iar traseul acestuia se desfășoară pe teritoriul județului Ilfov între DN3 și începutul nodului rutier A2 (București-Constanța), pe raza localităţilor Pantelimon și Cernica. După ce Autostrada Bucureștiului intersectează DN3 la km 47+550, traseul acesteia se continuă ocolind proprietatea Mănăstirii Cernica, intersectează DJ301 și apoi traversează Lacul Cernica.

Lotul 4 continuă primul lot al A 0 Sud (lotul Alsim Alarko care se deschide la sfârșitul verii) și se va conecta la Pantelimon cu lotul 3 Nord pe care îl vor construi chinezii de la CCECC.

Comentarii

  1. 🤔🤔
    345 km de autostrada nu s-a facut in Romania in ultimii 10 ani!
    Cand?
    Cum?
    🙄

  2. Clasic românesc. Nu vedem bârna de la noi ci paiul din ochiul celuilalt.
    In cazul de față, nu vedem faptul că există mega-întârzieri pe segmentele celorlalti, a se vedea Aktor și Alsim Alarko, ci doar pe sectoarele UMB.
    Asta mă face să mă întreb oare cine contribuie la fondurile API? Să fie oare oricine înafară de UMB?

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.